••L I N N È A••

Alla inlägg under januari 2012

Av Linnéa - 24 januari 2012 14:55

Hej, just nu är jag på väg hem från skolan och jag vill bara säga att jag är jätte ledsen för att jag inte bloggadd något igår!!NÄsta måndag ska jag fråga mår min dator kommer tillbaka och då kan jag lova att bloggem kommer att vara invarderad avideos som jag har förberett^^

Av Linnéa - 22 januari 2012 21:56

Hej, idag klippte jag mig och det är suuuuuuuuuper kort! : D

bilder kommer imorgon^^

 

Av Linnéa - 21 januari 2012 19:33

Hej, nu har jag nog hittat några frisyr som jag tror jag vill ha!!! : D

1.

  2.

3.

vilken borde jag ha?? : D

     

Av Linnéa - 21 januari 2012 14:51

Hej, nu har jag fått en ny grej i huvudet som jag vill prova........jag vill antingen klippa lugg eller klippa håret lika långt som min lugg  är(ungefär 10 centimeter under hakan)

Men vet inte vad jag ska ta : /

vad tycker ni??

 

Av Linnéa - 20 januari 2012 17:31

Hej, just nu sitter jag i soffan och tittar på southpark XD

Hehe jag precis fallit för en bok och jag har bara kommit till sida 70 och är redan kär i den!

ikväll kommer jag nog inte göra så jättemkt så vi får väl se vad som händer^^ 

   

Av Linnéa - 19 januari 2012 10:54

Hej, vi har nyss haft slöjd och jag kan fortfarande virka!!! : D

har inte gjort det sen i sommras ^^

aja nu ska vi ha IUP :/

syns

yber gammal bild :p

       

Av Linnéa - 18 januari 2012 20:44

Hej, idag var jag och frågade vaktmästaren när jag skulle få tillbaka min dator och han sa '' kom tillbaka om två/tre veckor så har jag ett besked'' -.-

TVÅ/TRE VECKOR?! och så länge ska jag vänta till jag får reda på när jag får tillbaka datorn! :O

aja jag överlever!

jag har nyss kommit hem från en jättebra fristående träning och är ganska lagom trött^^

hoppas ni haft en bra dag!

syns i ett annat inlägg!^^

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards