••L I N N È A••

Alla inlägg under januari 2012

Av Linnéa - 14 januari 2012 14:20

Hej, just nu är jag hos Siri^^

 

Av Linnéa - 13 januari 2012 23:37

Hej, nu har jag bytt design till något mindre juligt^^

1111111111111111111111111  

Av Linnéa - 13 januari 2012 17:48

Hej, så här ser min nuvarande nagel design ut^^

sweet bears!^^

   

Av Linnéa - 13 januari 2012 17:41

Hej, här kommer bilderna från mina fimo - skapelser som jag gjort idag^^

 

dounut
 

depend nagellack
  

en hel pirog och en pirog som någon mumsat på^^
  

en rosett^^

   

en choklad kaka med blå glasyr^^

 

Av Linnéa - 13 januari 2012 17:19

Hej, idag har jag legat på soffan och slöat,gjort flera fimo figurer och bytt nagel design^^

tyvärr har jag inte tagit kort på allt det här än... men det kommer upp någon gång idag!^^

ha en trevlig freedag!

 

Av Linnéa - 13 januari 2012 09:31

Hej, ville bara säga att jag slutar 11 IDAG fast egentligen skulle jag sluta tio i tre!!!!! : D

Vi har svenska två gånger idag och våran svenska lärare är hemma och vabbar (en svenska på förmiddagen och en på eftermiddagen) 

Sen ska jag gå på matte lektionen^^ 

sen har vi lunch 

Jag ska ta meg mig tyska grejer hem så jag slipper sitta och vänta i korridoren på tyskan.

sen skulle vi haft svenska 

och sen skulle vi haft engelska fast all i min klass tar med arbete hem!^^

 

Av Linnéa - 13 januari 2012 08:27

OH NOOOO! it's Friday the 13:th!!!! NOOOOOOOO

Hej, idag är det fredag den 13:de!^^

som tur för mig får jag nästan aldrig otur på den här dagen det brukar vara min käre vän Siri som tar all otur istället XD

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards