••L I N N È A••

Alla inlägg under januari 2013

Av Linnéa - 31 januari 2013 21:20

Hej, nu har Januari paserat förbi och vi kan äntligen börja om på en ny månad!

Under den här månaden har det hänt en massa roliga saker som:

jag har varit med en massa härliga människor


jag har varit på konsert

jag har varit i Romme


 jag har tyyp lärt mig Pixlr

 

så nu känner jag att man kan välkommna Februari

hur har din januari varit?

Av Linnéa - 31 januari 2013 20:33

Hej, just nu sitter jag i soffan och känner mig undervart trött.

Jag och Tove gjorde ett tappert försök att dela ut reklam papper för gruppen idag men det slutade med att vi gick hem utan att ha delat ut något alls.

Det tog ungefär en halvtimme att gå till vårat område och det var så jävla kallt! sedan yrade vi runt i områdena utan att hitta husen som vi skulle ha så det var bara att vandra hem igen.......FY FAN för kyla...

aja hoppas ni haft en bra dag 


Av Linnéa - 31 januari 2013 19:16


Linne - monky, shorts - ärvda, mössa - gina tricot, skärp - vero moda, tri force off currage halsband - hemma gjort, hjärt halsband - julklapp 

Av Linnéa - 31 januari 2013 15:00

Hej, förtilfället så firar jag lite för mig själv.

Som ni vet så har jag pluggat ganska mycket med en SO uppgift (varje kväll sen skolan börja)

och nu har jag skickat in den! så nu firar jag med en massa glass i ett glas! 


Av Linnéa - 31 januari 2013 07:15

Hej, mina små buttercups...wait wut?!

aja jag hoppas att ni har haft en bra morgon med en massa tjafs med syskon och så vidare.

förtillfället är jag så sjuuukt sugen på att tona håret!

känner att jag vill ha hela håret färgat denna gången, så vi får se vilken färg jag hittar 

har du tonat/färgat håret?


we heart it

Av Linnéa - 30 januari 2013 13:15

Classic games

we heart it

Av Linnéa - 29 januari 2013 22:00

 

Jajamen! nu kan ni vinna 

smycken eller accessoar från Beccadesign.se,

för er som inte vet vad Becca design är så säljer de heöt underbara smycken

som:alla hjärtans dag-smycken,

underbara handgjorda smycken 

och trendiga accessoarer.

 

för att vara med och tävla! 

- Maila samarbete(at)beccadesign.se med ämnet "Bloggtävling 2013"
- Skriv vilken produkt du skulle vilja vinna och länken till min bloggtävling.

HÄÄÄÄÄR är länken
Motivera varför du vill vinna just den produkten.
Tre vinnare dras den 15:e februari - Lycka till!


Här är några av deras smycken

       


så ni ska INTE anmäla er här utan maila samarbete@beccadesign.se för att vara med

Av Linnéa - 29 januari 2013 21:48

Hej, idag har jag haft en toppen dag!

vi började dagen med IUP (typ jobba med det du behöver), sedan hade folk redovisningar i matten och sedan SO.

Efter lunchen så skulle vi få reda på vad för nytt tema vi har på vår skola vi en provokation.

snälla ni gissa vad namnet på vårt tema är!

''sience without religon would be lame.. reliog without sience would be blind''

WHAT?!

våran skola har alltid så sjukt skum namn på våra teman

''för den modige är ingen väg omöjlig''

*suck*

senare efter skolan så var jag med Carl och sedan hade jag träning med my beautifull gymnaster •u•


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards