••L I N N È A••

Alla inlägg under januari 2013

Av Linnéa - 28 januari 2013 20:57

Hej, den här kvällen kommer jag att ägna mig åt att:

plugga, kika på Felix recenserar/pewds,jag kommer även att fiffla lite på mitt projekt och jag kommer även att dricka en heeeel massa te och kall oboý!

Vad ska du göra ikväll?


 

Av Linnéa - 28 januari 2013 19:51

Hej, efter skolan idag så spatserade jag och Emma ner på stan för att fika lite och jag fick faktiskt även med mig en almanacka hem! jga har verkligen vart i behov av en almanacka, speciellt när man lätt glömmer saker!

sedan trampade jag iväg för att vara tränare och nu sitter jag här hemma och njuter av min tillfälliga fritid.

Personligen så tycker jag väldigt mycket om almanackor eftersom att man då kan planera upp olika saker och vara helt säker på när något händer


 

Av Linnéa - 28 januari 2013 07:34

Hej, om ni kommer ihåg Sneak peek videon,

så kan jag berätta att jag blev klar med det projektet för ganska länge sedan........... 

så nu får ni se vad som blev av de projektet!

Så som ni ser så blev det en klänning! tyvärr så är den förstor för mig aja....

Och nu har jag även börjat på ett nytt mini projekt som jag inte kommer att visa för er förän den är helt klar!

 

Av Linnéa - 27 januari 2013 18:31

Hej, jag kom nyss att tänka på att för ett år sedan så hade jag långt hår.

känns jätteskumt nu men så var det.

Har blivit så sjukt van vid att mitt hår knappt nuddar axlarna och jag trivs så bra med det

men jag tänkte i alla fall visa en bild på hur mitt hår såg ut då.

har du långt eller kort hår? 

vad passade jag bäst i?


Av Linnéa - 27 januari 2013 16:38

Hej, nu har jag haft en liten paus från pluggandet så jag kickade runt lite Ebay och hittade creepers för 174:-

för er som inte visste det så kostar creeprs typ 700:- är i sverige.

så om ni vill se vart ni man beställa dessa underbara skor lika på bilden

 

Av Linnéa - 27 januari 2013 11:32

Hej, som sagt så gjorde vi sushi igår, och det var så jävla kul! : D

Jag måste erkänna att det tog ett tag att göra sushi men det var verkligen värt det!

Ett tips till er som ska göra sushi för första gången börja att göra den typ två eller tre timmar inna du vill äta, för det tar ett tag att fixa riset och att hacka upp allt som man vill ha i.

Och för gudsskull ös inte på med Wasabi! ta lite på fingret och sedan på riset

såklart så tog jag lite bilder på våra små sushisar 


Av Linnéa - 26 januari 2013 18:10

 

Hej, dessa är bilderna som jag och min älskade fader tog.

Det vart ett riktigt bra resultat enligt mig, jag tckte det var ett par häftiga bilder.

vad tycker du?

Av Linnéa - 26 januari 2013 17:45

Hej, just nu är jag seriöst skit lycklig!

Min kära fader hjälpte mig att ta ett par awesome biler med kola skuggor (ni får se bilderna senare)

Och ikväll ska vi käka SUSHI! åååh jag har verkligen längtat efter att äta sushi.

Sushi är faktiskt en av mina favorit rätter. 

Inte nog med att vi ska äta sushi utan vi ska även göra sushi själva

så det blir kul och intressant att se hur det går.

vad är din favorit mat?


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards