••L I N N È A••

Alla inlägg under januari 2013

Av Linnéa - 22 januari 2013 17:23

hej, just nu ligger jag i min soffa och kikar lite på the big bang theory, medans jag dricker en varm kopp te.

Jag älskar verkligen the big bang theory, det är typ en av de bästa serien ever!

dock så stavade jag såklart fel på den här bilden -.- *suck*

En rolig grej är att Chuck Lorre som skrev manuset till the big bang theory, har även skrivit manusen till: two and a half men och how i met youre mother.

tycker du om någon serie? 

 

Av Linnéa - 22 januari 2013 14:10

Hej, nu har jag skämmt bort mig själv genom att måla naglarna.

Så jag ska nog snart göra lite nytt te till mig själv och sedan skriva klart SO punkten.

Lacket som jag använder kommer från ginatrickot soch jag köppte det för 30:-

Tycker du om att måla naglarna? 

 

Av Linnéa - 22 januari 2013 11:55

Hej, för att få mig själv att må lite bättre lite snabbare,

så ska jag skämma bort mig själv genom att

•ta en riktigt varm dusch

•dricka en massa te

•kika på film

•måla naglarna

men innan jag får göra det så måste jag skriva klart åtminstånde en So punkt

(2011 december)


Av Linnéa - 21 januari 2013 21:41

Hej, eftersom att det är sjukt tråkigt att höra om hur dåligt jag mår osv så tänkte jag lägga upp några HTD videos

Av Linnéa - 21 januari 2013 20:16

Hej, nu har jag vart en duktig sjukling och har nästan skrivit klart en labbraport.

Men nu måste jag resa mig upp och  börja packa ett X antal väskor eftersom att jag ska flytta till min fader idag.

Så vi hörs senare, om jag inte har dött av typ att min hals har exploderat.  

Av Linnéa - 21 januari 2013 12:49

Hej, ungefär någon timme efter att jag kom hem igår så mådde jag riktigt illa...... och nu sitter jag här med en gigantisk huvudvärk, lock för öronen, för jävligt ont i halsen och utan någon sorts aptit.

Så awesome... jag behöver plugga men det gör bara att jag mår sämre

Så jag tröstar mig själv med te.. eftersom att jag är så normal


Av Linnéa - 20 januari 2013 18:03

Hej, nu har jag kommit hem efter en sjukt lång och underbart härlig dag.

Som sagt så var jag ju i Romme med Estelle, hennes syrra och hennes kille.

Det vart en massa skratt, flera som ''råkade'' puttade omkull mig när jag åkte på min bräda och en hel massa snö innan för tröjan. 

Det som jag ska göra nu är att dricka en varm kopp te, duscha, packa och såklart plugga.

Eftersom att jag har struntat i att plugga den här helgen så ligger jag i ofas med min planering.....

aja who cares? not me...... eller ja typ

Hoppas ni har haft en lika kul helg som jag!

vad har du gjort den här helgen?


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards