••L I N N È A••

Alla inlägg under april 2011

Av Linnéa - 29 april 2011 06:56

Utsidan ger insidan en chans, insidan speglar utsidans glans.

Av Linnéa - 28 april 2011 22:03

Godnatt mina små läsare<3

nu ska jag  gå och knyta mig så vi säger godnatt (igen)

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 28 april 2011 21:33

Hej, nu är det bestämt! jag ska till Surahammar och hälsa på där och även sovaöver hos en kompis som heter Emelie så tyvärr kan jag inte komma på träningen på lördag. Det ska bli jättekul! sen på lördagen är det ju Valborg så då ska man ju följa traditionen och bada i utomhus;) !  vi får väll se vart vi badar i år för vi brukar ju bada på kamping i sura så vi får väll se om det blir på löga^^

Kramar Linnéa     

Av Linnéa - 28 april 2011 20:13

Hej, nu är jag med i en tävling på den här bloggen

 http://felicialagrelius.blogg.se/index.html  

gå med i tävling du med! : 3


jag tävlar med den här bilden!    Kramar Linnéa  






Av Linnéa - 28 april 2011 19:58

Hej, idag har jag haft tyska som första lektion (superkul!)

sen hade jag projektarbete till halv tio sedan vart det rast till 10

(utan dator) sedan vart det projektarbete igen (kul ^^) till 11 sedan lunch + rast och sen svenska i en timme^^ (ganska kul) och sen den bästa lektionen! BILD!!! först ritade jag en gymnast som satt i spagat sen fick jag,Linnea.B,Emma och Bella lite kul^^ vi gjorde en bok som heter ''för kvinnliga män''  vi klippte ut tjej kroppar och klistrade dit kill huvuden^^det såg jätte kul ut : D 

sen efter det så gick jag och Emma hem till henne och hoppa studsmatta sen skulle hon på segling och nu sitter jag här och skriver till mina små läsare^^<3

Kramar Linnéa    

Av Linnéa - 28 april 2011 19:50

Hej, nu har jag hittat ett jättebra killband som skriver sina låtar och sånt själva och de flesta av låtarna är superbra och nästan ingen av låtarna handlar om kärlek som nästan alla andra gör dem heter

The midnight beast!

här kommer 2 av låtarna : D  

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 26 april 2011 22:31

Hej, förlåt för att det inte blev något inlägg idag! jag hade inte med mig datorn på rasten det var ju så skönt ute! : D

så nu säger jag godnatt till er små läsare!

godnatt!!!! <3<3

Kramar Linnéa   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards