••L I N N È A••

Alla inlägg under april 2011

Av Linnéa - 17 april 2011 12:43

Hej, nu har jag en frågestund här på bloggen^^ så fråga vad ni vill!!

   Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 17 april 2011 08:12

   Kramar Linnéa 

Ps. de här bilderna togs inte idag. 

Av Linnéa - 17 april 2011 07:07

Godmorgon, just nu ligger jag i min säng och ska snart gå upp till en super varm och härlig Påsk Lovs dag  

Fanny från sura ska komma på efter middagen och sova över (YIPPI!!!)

det ska bli jätte kul!!!!

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 17 april 2011 01:06

Hej, just nu sitter jag och kollar lite när min brorsa och hans kompisar lanar ^^

anledning: jag har inget att göra, jag är inte trött, det är rätt kul att kolla^^ och det är ju påsklov så det gör inget om jag lägger mig lite sent ;)

eh.... ja jag kanske ska berätta varför jag inte blogga igår!

igår så gick jag och mamma från fryx till Erickslund

(tog 47 minuter!) det var jätteskönt med en rejäl promenad! sen var jag med en kompis (bästa Siri) och det sluta med att jag sov över hoss henne (SUPER KUL!!!) sen aaa har jag väll vart lita lat idag eller jo jag tog lite bilder i våran eller ja alla andra lägenheternas innergård på lite löv/blad, blommor och gräs^^

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 15 april 2011 12:10

och vo slutade väldigt tidigt idag på Tyskan men det var bara för att våran Tyska lärare är och kollar så att den lilla babyn har det bra i magen : ) sen blir det matte om typ en halv timme eller ngt sånt och sen IUP sen är skoladagen slut!!! :) och då blir det PÅSKLOV!!!!!!!! : D

och under påsklovet ska jag sy en one peace! :) och jag ska även korre läsa min bok såa tt min kusin kan få den i födelsedagspresent : ) jag ska ju såklart vara med kompisar också : )

Kramar Linnéa    

Av Linnéa - 14 april 2011 22:04

okej... jag vet vad ni tänker ''varför har hon inte bloggat idag då?!''

jo för vet ni vad jag har faktiskt en riktig anledning till varför jag tyvärr inte kunde blogga ngt idag! på rasten så satt jag inte vid datorn för att det har blivit rigtigt seeegt! och när jag kom hem var det så fint väder så jag satt mig på balkongen och läste och drack jouce och sen skulle vi vi (mamma, Emil och jag) åka till Vgf och rensa skumgummi gropen (pust vad jobbigt!) vi kom dit 20 över fyra sen typ klockan sex åkte Emil på konsert ( tror jag) och mamma och jag stannade i hallen och ränsa gropen med några andra så vi kom hem halv nio så jag är lagom tröööt och har typ damm överalt! jag hitta damm i min bh  så det var därför jag inte kunde blogg ngt idag hoppas att det var en bra förklaring

Kramar Linnéa    

Av Linnéa - 14 april 2011 07:30


  Kramar Linnéa  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards