••L I N N È A••

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnéa - 31 maj 2011 15:06

Hej, just nu är jag riktigt less på den här förbanade cocosnöten! (se filmen)
  Cocosmjölk på datorn! -.- ^^
  Och nu passar ju låten   Far jag kan inte få upp min cocosnöt! inte ens med hammare o spiik    Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 31 maj 2011 07:53

Hej, här kommer en snabb video med Acus innan jag måste till skolan! : )
  Kramar Linnéa och Acus  

Av Linnéa - 31 maj 2011 07:45

Hej, här kommer vinnaren av gissa vad tävlingen!
  Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 30 maj 2011 18:15

Hej, Hörni kan ni gissa vad som händer imorgon? (förutom att jag ska ha glosförhör i engelska)  

någon som vet??

det är något som är rätt kul^^

Jag tycker att jag ska göra en liten tävling av det! om man gissar rätt hamnar man i en utlottning där man kan bli länkad i en vecka!

det ända du behöver göra är att komentera ''jag är med'' plus vad du tror händer då!

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 30 maj 2011 14:58

Hej, i lördags blev jag nästan klar med min jeans dress (ska sy dit fickor bara) den ser ut så här  fin tycker jag! och idag på syslöjden blev jag och Linnea B klara med våra strand väskor som våra mammor ska få^^ min blev så här  Oops! råkade ta bilden på fel sätt ;) Kramar Linnéa  






Av Linnéa - 30 maj 2011 14:55

Hej, idag har jag ett mål som jag måste klara av! jag ska läsa ut drakens bok!  och börja på en bok som heter cirkusflickan! (har ingen bild på den boken)   

Kramar Linnéa  


Av Linnéa - 30 maj 2011 14:43

Hej, nu har jag tagit kort på sakerna jag fick av mina älskade gymnastik tjejer!<3<3<3               älskar er! <3 Kramar Linnéa  


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards