••L I N N È A••

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnéa - 29 maj 2011 21:29

Hej, de senatse dagarna har jag haft fullt upp! i går (lördag) så kom alla gympa tjejerna hem till mig och firade min 13:års dag (jag blir 13 på tisdag) så mamma,pappa och jag fick fixa allt på fredagen^^ och idag kom min släkt och firade att jag ska fylla år^^ bilder och sånt kanske kommer imorgon^^

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 27 maj 2011 19:53

Hej, nu har jag gjort en egen liten webbläsare visst vart den SÖÖT!!

komentera vad du tycker!!!

Kramar Linnéa    

Av Linnéa - 27 maj 2011 10:49

Hej, här kommer en lite (ganska kort) lista med saker jag tycker är snygga! : D

     Kramar Linnéa  

hehe den listan var super kort^^X)






Av Linnéa - 27 maj 2011 10:29

Hej, just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 11 så att jag ska kunna gå och äta lunch sen har vi tyska på schemat^^

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 27 maj 2011 00:22

Hej, nu är jag klar med ännu en ny animering (det var en som tyckte att jag skulle göra en i ''nu får du välja'' förlåt för att det tog sånn tid : / förklaring varför får ni nog i morgon!) aja enjoy!<3

Av Linnéa - 24 maj 2011 20:39

Hej, i övermorgon (torsdag) ska ni mina små läsare få välja vad jag ska skriva om i ett inlägg

här har ni några alternativ

(ps om ni skickar massor av frågor på frågestunden kan ni få en länkning!)

alternativ

1. massor av bilder som jag ritat/tagit

2. bara massor av mina favorit/egen gjorda videos

3. skriva om hur min dag har varit (som de saker jag oftast bloggar om)

4. videos med Acus (gamla och nya) fast tyvärr så kan jag inte få fram alla gamla filmer (typ bara en får jag fram) efter som att alla filmer raderades :'(

5. hiss och diss

6. veckans ägning (var jätte länge sen)

7. valfritt!!! komentera vad du tycker!

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 24 maj 2011 12:55

Hej, snart har jag min sista lektion som är svenska fast det dryga är att vi har en 80 minuters lektion -.- 

aja sen så ska jag hem och göra något sen blir det träning! <3

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 24 maj 2011 07:34

Hej, nu kommer en video om vad jag gjorde klockan åtta igår kväll^^ 

Kramar Linnéa  
 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards