••L I N N È A••

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnéa - 23 maj 2011 19:57

Hej, nu har jag gjort en liten animering (igen) som inte är så lång eller så välgjord men handlingen är ur gullig tycker jag! <3

komentera vad ni tycker!   Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 23 maj 2011 18:40

Hej, nu är jag klar med min animering!!^^ den är lite random fast det är bara kul^^

Av Linnéa - 23 maj 2011 14:58

Hej, nu tänkte jag ha en lite frågestund du får fråga allt mellan himmel och jord och jag lovar att svara så gott det går!

om det blir många frågor som du ställer gör jag en video där jag svarar på frågorna^^

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 23 maj 2011 14:49

Hej, nu ska jag ta min älskade bok och sätta mig på djäkneberget och läsa så länge som möjligt!

den boken jag håller på att läsa just nu heter svärdets bok och är en uppföljare på drakens bok^^  Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 23 maj 2011 14:45

Hej, nu har jag fått en förtidig födelsedags present! : D en ny mobil!!! : D

jag fick en HTC Wild fire

(igentligen ville jag ha en knappmobil fast det spelar igentligen ingen roll) den är jätte fin och super bra! Kramar Linnéa  

 (kameran äger!)


Av Linnéa - 22 maj 2011 22:35

Hej, just nu bloggar JAG från min mobil: )Käpp vi i familjen sitter nu och tittar på en jättebra dilm ( JAG vet inte vad den heter)Kramar linnea

Av Linnéa - 22 maj 2011 20:31

Hej, jag har nyss gjort klart min NO läxa (SKÖNT!)

nu ska jag nog fortsätta att rita på en animerad serie som jag började på idag^^

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 22 maj 2011 07:16

Hej, förlåt för att jag inte har bloggat något i helgen! 

så jag tänkte ta en snabbis om vad som har hänt^^

Igår(lördag): så åkte jag på träning tränade, sen när det var en halvtimme kvr av träningen skulle jag göra en halvskruv och slog huvudet i gropkanten som var av betong (AJ!) så nu har jag en jätte bula på bakhuvudet, sen åkte jag på kalas och var där till klockan åtta sen vart det middag och mys med familjen, och enligt den där snubben  som sa att jorden skulle gå under igår klockan ett på natten så känner jag mig ganska levande bör man känna så om man är död? (SKOJA! XD)

japp det var det mesta och just nu sitter jag här och skriver till er! <3

Kramar Linnéa   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards