••L I N N È A••

Alla inlägg under maj 2012

Av Linnéa - 31 maj 2012 23:13

Hej, för typ en halvtimme sen berättade min kompis att hennes storasyster hade piercat sin navel när hon var fjorton! : D Och hon berättade även vart jag kunde göra det! : D så det kanske blir av om typ 5-7 dagar istället för 365! : D Jag vart så himla glad när hon berättade det!

 

Av Linnéa - 31 maj 2012 18:10

Hej, jag har haft en riktig toppen dag med folk som sjöng och en jättefin överaskning i mitt skåp^^ 

men när jag skulle ta min efterlängtade navel piercing så sa de att ''du måste vara 15 för att få pierca dig någon annan stans än på örat'' *SUCK* jag som verkligen ville pierca mig... :(

aja bara 365 dagar kvar tills jag kan göra det........................

men annars har det varit en toppen dag!

   

Av Linnéa - 30 maj 2012 21:09

Hej, det här är förmodligen sista inlägget för mig som tretton åring..............................

Aja som ni vet så blir jag fjorton imorgon och det är även då som jag ska pierca min navel!

(två flugor i en smäll!!)

så det betyder att video inlägget blir på Fredagen och jag kommer självklart att visa bilder på hur min piercing blev när det väl är klart^^ 

och sedan vill jag också säga att jag kommer dra igång en frågestund på FREDAG alltså inte idag och inte imorgon utan på fredag, Och jag kan redan nu säga att den som frågar mest kommer att få en länkning i hela TVÅ VECKOR! : D

    

Av Linnéa - 29 maj 2012 22:17

Hej, för ett litet tag sedan bytte jag tillbaka till min gamla knapp mobil av olika anledningar och jag blev så deprimerad på de skal som jag hade till den (ett metall rosa och ett silver grått *Yippi*) så jag tog fram några nagellack och molade om det rosa! (min mobil är rosa, så jag tykte det såg mycket tuffare ut om den var silvrig och rosa istället för rosa och rosa, därför fick den rosa bli mitt lilla projekt!)

   

men visst vart det ganska tufft?! : D

    


Av Linnéa - 29 maj 2012 14:25


Hej, nu har jag funderat ett tag på att byta signatur eftersom att jag har haft min nuvarande signatur i snart ett år såååååå jag vill nog ha något nytt^^ 

Så nu har jag fixat ihop en ny signatur^^ 

Säg vilken av de här som ni tycker är härligast/gulligast ETC

1.2.


 

Av Linnéa - 28 maj 2012 21:04

Hej, jag har funderat på om jag ska fixa en frågestund om ett par dagar, skulle inte det vara lite kul?

aja ni bestämmer^^ 

   

Av Linnéa - 27 maj 2012 01:38

Hej, hittade en bild på mig från femman i min mobil!O.o

så jag är ju tvungen att visa skillnaderna från nu och då!  

2009  
2012

   
och nu tänkte jag också passa på att säga att min släkt kommer imorgon och firar att jag fyller år på torsdag så jag kommer nog inte ha så mkt tid att blogga, men senare kommer jag att fixa i ordning en video där jag visar allt som jag fått av mina fina släktingar!<3

   



  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards