••L I N N È A••

Alla inlägg under maj 2012

Av Linnéa - 15 maj 2012 17:37

Hej, som ni vet så har jag klippt mig och bilden som ni fick först var väldigt väldigt dålig.... så här kommer två kort fram ifrån och från sidan (det vart för svårt att ta bak ifrån själv så vi struntar i det)  

Fråga: vad tycker ni om mitt hår?

Fråga: har du kort, långt eller medellångt hår?

   

Av Linnéa - 14 maj 2012 22:27

Hej, om ett par veckor så fyller jag år! : D

då blir jag faktiskt Fjotizz Jao ;)

nerå driver bara med er, men jag bli iaf fjorton då och nu har jag gjort en liten önskelista ^^

jag vill verkligen ha ett till hål i mitt öra för jag tycker att det är så HIMLA snyggt! : D


fast då vill jag peirca örat för att det (enligt mig) är mycket skönare instället för att ta med pistol (okej det är ju inte direkt skönt, men jag tycker det känns bättre att peirca)

    

Av Linnéa - 14 maj 2012 21:53

Hej, jag var bara tvungen att länka den här covern! Jag får rysningar direkt vid första tonen! : D

 

Av Linnéa - 14 maj 2012 21:32

Hej, igår lovade jag Siri att jag skulle länka henne om hon klarade en grej och det gjorde hon: )

så klicka på bilden för att komma till hennes blogg^^  
   


Av Linnéa - 13 maj 2012 17:19

Hej, som ni vet så klippte jag mig idag så jag tänkte visa lite före och efter bilder^^

FÖRE

EFTER

tycks??? : D

jag är jätte jätte jätte nöjd!! : D

    

Av Linnéa - 13 maj 2012 11:41

Hej, nu har pappa precis kommit hem från Frankrike och han har varit så himla snäll och köpt makroner åt mig!!! : D<3333

kolla vá fina dem är, och jag fick dem i den här jättefina burken!! : D      
dem var super goda också ^____^
   



Av Linnéa - 12 maj 2012 20:18

Hej, nu har tittat igenom ganska många frisyrer och har fastnat för två^^  

 
vilken tycker du är snyggast^^ 
   



Av Linnéa - 12 maj 2012 19:37

Hej, just nu håller jag på att fixa mammas och mina naglar!^^ 

Jag tycker att det är jättekul att göra sånt, jag kommer att lägga upp bilder på våra naglar sen^^

Och nu medans jag väntar på att mammas naglar ska torka så ska jag kolla efter några korta frisyrer för att mitt hår har vuxit till en riktigt jobbig längd! .___. mitt hår ät liksom för kort för att få upp i en riktig toffs och för långt för att inte ha toffs! D :

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards