••L I N N È A••

Alla inlägg under maj 2012

Av Linnéa - 27 maj 2012 01:34

Hej, glömde helt bort att jag skulle ladda upp bilderna från doppet idag XD (varning för dålig bild kvalite)

     

tack för en bra dag <3
   


Av Linnéa - 26 maj 2012 19:55

Hej, idag har jag varit med fanny och vi har tagit en massa foto som ni får se här nedan!^^

för att komma till fannys blogg är det bara att klicka på bilderna som Fanny är med på^^

                     

Av Linnéa - 26 maj 2012 16:52

Hej, just nu är jag med Fanny! : ) (var så sjukt länge sedan)

vi har badat i mälaren och haft det jätte härligt!
just nu sitter vi och kolla på The woman in black (den är så bra!)

bilder och sånt kommer upp sedan!

ha det bra

   

Av Linnéa - 25 maj 2012 22:39

Hej, nu kommer hälften av er bli helt galna på mig men jag måste erkänna att jag tycker mer om knappmobiler än touchmobiler........ jag vet att jag är knäpp men det är bara så det är : p

men de anledningar som jag har för att tycka att knapp är bättre är:


1.du smsar fortare

2.du kan använda den med vantar på fingrarna

3.den laggar inte

4.den är tåligare


några saker som touch är bättre på

1.du kan ha appar

2.bättre bildkvalite

3. internet (behöver jag säga mer?) 

 

 

Av Linnéa - 25 maj 2012 21:18

Hej, nu ska jag ta fram mitt ritblock mina promarkers och all inspiration som jag har och sätta mig och bara rita^^

idag var jag på marknaden med Siri, det var jättekul och jag köpte även mammas morsdag present där på marknaden ;) 

aja ha det så bra!

 

Av Linnéa - 25 maj 2012 18:10

 

Av Linnéa - 25 maj 2012 13:46

Hej, här har vi dagens outfit!

skjorta = Cubus

shorts = minns inte XD

höga converse(syns inte på bilden) = USA Florida

   

Av Linnéa - 25 maj 2012 13:39

Hej, igår var jag hos Siri och mina naglar såg FÖRSKRÄKLIGA ut så då bad jag henne att hon skulle måla dem och det gjorde hon! : D

så dem blev så här

klicka på bilden för att komma till hennes blogg!^^  
   


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards