••L I N N È A••

Alla inlägg under maj 2012

Av Linnéa - 3 maj 2012 21:11

Hej, här kommer bilden på klänningen^^

bilden vart inte så bra eftersom att min spegel är smutsig  -.-

så jag tar nog och beskriver den^^ 
som ni ser är det en svart tubklänning med en dragkedja som går från toppen till botten och två stcken fickor som sitter på bysten.

JAG ÄLSKAR DEN!



fråga: var den fin??  

   


Av Linnéa - 3 maj 2012 19:08

Hej, nu har jag precis kommit hem från stan och jag köpt en ny nh och en ÖVERDRIVET SNYGG KLÄNNING! : D (jag kommer att visa bilder senare på klänningen ikväll)
fast jag fick lite ångest för jag har redan bestämt vilken klänning jag vill ha på avslutningen och nu har jag två! D :

så jag gjorde så att den som jag köpte idag skulle jag ta om det var molnigt (efter som att den är svart^^)

och jag skulle ta den andra om det var soligt (eftersom att den är vit^^ )
   



Av Linnéa - 2 maj 2012 20:47

Hej, nu har jag kommit hem från en skitkul fristående träning^^  och precis efter jag hoppade ut ur dushen vart jag på ett sånt här mys humör och fick hel plötsligt extrem skrivar glädje ^^

så nu sitter jag här med en varm kopp choklad och med mina super lurviga sockor (de är lurviga inuti)

 
   


Av Linnéa - 2 maj 2012 16:17

Hej, just nu sitter jag är med Tojan bojan och vi har nyss bakat maskiga muffins på eget recept^^

nu ska jag fixa hennes hår medans hon pluggar sen drar vi träning i det varma vädret! : D

hemma hos Tove är det 22 + i skuggan!!!!!!!!!! : D

 

Av Linnéa - 1 maj 2012 22:59

Hej, nu har jag precis blivit klar med min SO muntliga grej till imorgon och min Svenska grej som också var rill imorgon. Och då känner man sg så nöjd! tills man kommer på att ''FAN! jag har matte prov på fredag, Tyska glosor på fredag och engelska glosor tills imorgon! :'(''

och grejen är att jag inte kan träna på något av det nu! D : eftersom att matteboken är i skopet, tyska pappret är också i skopet *såklart* och att hälften av klassen inte kom ihåg glosorna till imorgon! D :

Aja vi får vara körda tillsammans känns ju mysigt 

   

Av Linnéa - 1 maj 2012 21:47

Hej, jag ville bara be om ursäkt för YBER DÅLIGT BLOGGANDE! : S

så jag tar nog och går igenom min dag^^

Idag så var det ju så himla varmt! så mamma och jag tog våra böcker, en varsin macka, en varsin banan och en varsin pläd och drog ner till löga och satt och lästa i cirka 3 timmar^^  (jag läste ut min bok^^)

sen började jag skriva på en ny bok bara för skoj skull ^^ och sedan drog jag på träning med min älskade gymnaster^^<3 det roliga var att alla hade jätteroliga solbrännor! XD och alla var yber trötta så hela högen var flummiga^^ aja nu måste jag plugga SO och svenska och imorgon måste jag börja plugga till matte provet i procent på fredag -.-

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards