••L I N N È A••

Alla inlägg under maj 2012

Av Linnéa - 21 maj 2012 21:38

Hej, för ett litet tag sedan kom jag hem från ett konfirmations disco och jag måste säga att det var riktigt riktigt kul! : D musiken var helt okej bra artister var där det var faktiskt riktigt kul : )

och för att göra allt glas klart för er: så jaaa, jag ska konfirmera mig : )

för jag tycker att det verkar kul det blir roligt att träffa ny härliga personer mm : )

aja nu måste jag plugga SO geografi annars kommer jag inte klara läxförhöret imorgon -.-


   
   

Av Linnéa - 21 maj 2012 08:26

Hej, igår rutade jag lite bland gammla foton och så och då hittade jag ett foto från schack fyran! :O

mini mig från när jag gick fyran! :O


   

Av Linnéa - 20 maj 2012 15:39

Hej, nu funderar ni antaglingen vem som fick länkningen?

Så om ni vill veta det klicka på bilden!^^  
   


Av Linnéa - 20 maj 2012 12:31

Hej, idag har mamma och jag varit på erikslund och kollat på saker som jag möjligt vis önskar mig när jag fyller år^^

och nu har jag fixat en massäck så mamma och jag ska dra ner till löga och sola i det underbara vädret<3^^

 

Av Linnéa - 19 maj 2012 00:01

Hej, just nu lyssnar jag sönder en låt som heter blue lips, och jag måste säga att jag verkligen älskar den!

Blue lips
blue viens

blue the coclor from our planet

from far far away

 

     


Av Linnéa - 18 maj 2012 19:45

Hej, jag köpte ju ett halsband med ett J på...... så jag tycker att ni ska gissa vad J:et betyder^^ och den som gissar rätt får en länkning i fem dagar ;) (här är man generös!)

 

 

Av Linnéa - 18 maj 2012 19:40

Hej, idag var jag nere på stan med Tove och då köpte jag lite grejer^^ 

två promarkers från panduro = 32kr (tror jag)


finelinepenna 0,1 mm från panduro = 30 kr (tror jag)

halsband från JC = 18 kr på rea (kommer att bli ett jättecoolt örhänge sedan)

två halsband från myrorna = 15 kr styck

   

Av Linnéa - 18 maj 2012 17:08

Hej, jag har haft ett litet prjoket i mitt huvud ganska länge och det var att jag skulle göra en sminkning som var inspirerad av somebody that i jused to know musik videon!^^

Och idag var jag ju med Tove så då passade jag på att låna henne som modell^^

             

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards