••L I N N È A••

Alla inlägg under maj 2012

Av Linnéa - 18 maj 2012 14:00

Hej, jag kom på att jag måste ge tahultsbarn en liten spotlight för det var av henne som jag blev inspirerad av att göra förra videon! Hon är värkligen skit härlig!

här är själva videon som jag blev inspirerad av, jag tycker att hon gjorde den på ett så smart och rligt sett så jag var tvungen att prova^^ 

   



Av Linnéa - 18 maj 2012 12:40

Hej, nu har jag gjort ett ''video inlägg'' där jag kör en kort tag me^^

jag provade att göra det på ett annat sätt den här gången så ni får säga till om ni tycker att jag ska göra mina frågor och svar på det här sättet också! : D

   

Av Linnéa - 17 maj 2012 20:01

Hej, just nu är det Hockey Vm (tror jag) och det är i alla fall Sverige mot något annat lag så då känner jag att jag var tvungen att sätta på mig min Sverige tröja ^___^ 

egentligen är jag inte så intresserad av hockey...... men men

anledningen till att jag inte har bloggat något idag är för att jag har flyttat redskap till gymnastik sm HELA dagen...... så jag kom inte hem fören en timme sedan :P

så som ni förmodligen blir det ett video inlägg imorgon istället, för jag har ingen lust att ställa mig framför kameran prick nu....

   

Av Linnéa - 16 maj 2012 23:35

Hej, nu har jag precis ritat en bild som jag är suuuuuuuuuuuuuuper nöjd med!! : D

jag övar lite på att rita folk som kysser varandra och resultatet blev så här

Fråga: vad tycks??

   

Av Linnéa - 16 maj 2012 21:08

Hej, nu har jag kommit hem från en jättebra träning^^ Men jag måste säga att jag är supertrött! ^^

Det är verkligen super sönt för skol veckan är slut nu!!!: D<33<3<3<3<3<3 gissa vem som kommer sova länge imorgon^_^ 

är tvungen att visa er den här videon, Jag älskar den verkligen^^ 

 


Av Linnéa - 16 maj 2012 12:52

Hej, jag kom på en grej aldeles nyss!

som ni vet så försöker jag att vlogga en gång i veckan och under sommar då jag inte har något särskilt att göra så ska jag försöka att vlogga en till tre gånger i veckan! : D visst skulle det vara kul?!


Fråga: tycker du att det är en bra idé?

   

Av Linnéa - 15 maj 2012 22:45

Hej, just nu har jag nästan inga bloggar att läsa....... : (

men så kom jag på att ''hallå! du har cirka 80 läsare om dagen! varav 40-60 har bloggar!''

Så det jag vill säga här är att jag vill läsa DIN blogg!! : D

Så ni får kommentera det här inlägget där du ger en länk till din blogg och om du vill skriv lite kort om vad du skriver/vloggar om ^__^

 

Av Linnéa - 15 maj 2012 21:25

Hej, just nu fixar jag kvälls mat efter en super jobbig men ganska kul groprensning : ) 

groprensning betyder att du tar ALLA skummgummi bitar i skummgummi gropen dammar av dem, slänger upp dem på land, slänger de bitar som är trasiga, damsuger och dammar av alla mattor som är under skummgummit, borstar upp allt skräp som finns, dammsuger...... mm. Så när jag kom hem hade jag små små skummgummi bitar i hela håret, på kläderna, mellan tårna, i skorna, i ögonen, i näsan och vi får ju inte glömma bort i halsen....

men nu är det klart!!!! : D

    

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards