••L I N N È A••

Alla inlägg under maj 2012

Av Linnéa - 11 maj 2012 23:09

Hej, nu fick jag en sådan underbar kommentar att jag blir helt överlycklig!!

jag blir verkligen JÄTTEGLAD när ni ger mig kommentarer och tips för det betyder att folk har reagerat till det som jag skriver och det gör mig överlycklig!!! :'D <3

:'D klicka HÄR för att komma till hennes blogg! 
tack till alla mina läsare!<333

   


Av Linnéa - 11 maj 2012 22:29

Hej, just nu sitter jag och övar på att rita vargar^^

Det går ganska bra, men jag måste bli MYYYYCKET bättre på ansikten och anatomi ^^''

aja det här är det som jag ritat  

Tycks?? ge gärna kretik!!!

   

Av Linnéa - 10 maj 2012 21:41

Hej, nu har jag cirka 60 till 70 läsare om dagnen! : D<33

jag är super glad för det!!!!

tack så jättemycket är värkligen över lycklig för det!<3333

ni är så fantastiska

     

Av Linnéa - 10 maj 2012 18:20

Fråga: vad tyckte du om videon?

 

Av Linnéa - 10 maj 2012 17:56

Hej, nu har jag spelat in två fimo videosar i en video som jag håller på att ladda upp^^

det här det som jag isar hur man gör^^  

   

Av Linnéa - 9 maj 2012 20:41

Hej, idag har ju jag och Emma vart på prao i sura^^

såg många gamla vänner och så (jättekul!)^^

Emma och jag fick vara med på lektionerna och jag måste säga att origami lektionen var roligast! XD

det här är de två elefanterna som jag och Emma vek XD (ni vill inte se våra pandor som blev kombinerade fåglar och ormar)

jag välkomnar: Mrs unibrown och fröken frans!   
liv? oooooja!

aja och nu har jag varit på en skitrolig fristående träning!^^ så nu är jag helt slut!

vi hörs imorgon!^^ 
   


Av Linnéa - 8 maj 2012 23:00

Hej, just nu är Emma hemma hos mig och vi ska sova över! : D för vi ska ha prao på mammas skola imorgon och då måste vi upp vid sex tiden så då var det lika bra att hon sov övr^^

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards