••L I N N È A••

Alla inlägg under november 2010

Av Linnéa - 29 november 2010 20:57

Hej har köpt två julklappar till mamma och pappa idag^^

SÅ NÖJD MED DEM fast tyvärr får ni inte se dem för mamma läser min blogg  

Kramar Linnéa    

                                                                                 

Av Linnéa - 29 november 2010 08:55

Hej ville bara berätta att jag har gjort en veckans sötis men................. det går inte att lägga upp den tyvärr :( så det får bli en ny nästa vecka  

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 28 november 2010 13:13


Av Linnéa - 28 november 2010 13:02

Hej, idag är det första advent vilket betyder att första ljuset ska tändas!!! Jag och mamma bakar lussekatter så att vi får lite jul känsla.

Advents kramar Linnéa   

Av Linnéa - 27 november 2010 20:43

Japp i kväll plockade vi fram jul pyntet, så att det blir lite mysigt och juligt   bilder kke kommer sen.

julga kramar Linnéa   

Av Linnéa - 26 november 2010 20:57

TJOHOO gympa läger imorgon!! <333 ska bli jätte kul längtar!!!!:D:D:D:D <333

Träniga kramar Linnéa  

Av Linnéa - 26 november 2010 17:41

Hej, jag va med min kille idag vi hade jätte kul vi spelade kort och myste lite gran    och åt lite glass.

Kramar Linnéa     

Av Linnéa - 25 november 2010 22:35

Hej, Jag ville bara säga godnatt och tack till alla som läser min blogg.

TACK och Godnatt.

Just ja! jag kom på att det är ju snart dags för veckans sötis och jag ska faktiskt göra två stycken bara för att den här veckan har vart en toppen vecka   

Godnatt kramar Linnéa  


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards