••L I N N È A••

Alla inlägg under november 2010

Av Linnéa - 22 november 2010 16:05

Skojade bara med det där om bilderna det blir en vidio istället :D så jag kommer ladda upp den på youtube  

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 22 november 2010 15:57

Hej sitter här hemma och tråkar sönder.

Men jag kke ska ta lite roliga bilder med datan snart så det kke blir någon rolig bild. Men annars kommer jag bara tänka och tänka lite till annars gör jag så här  .

Kramar Linnéa      

Av Linnéa - 22 november 2010 11:41

Hej vi ska snart ha svenska

Det är ett rätt kul ämne    

men bara om man ska typ skriva bok eller läsa  

aja hejdå

kramar Linnéa   


Av Linnéa - 22 november 2010 07:34

Godmorgon alla små läsare :3


Av Linnéa - 21 november 2010 15:26

TACK så jätte mkt för den super fina bilden EBBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3333   ska fixa en fin bild till dig med !!!!<33

super glada kramar Linnéa   

Av Linnéa - 21 november 2010 15:15

Hehe då kan man inte låta bli att bli kär igen   

När ska jag ge mig?? Men har tänkt på han ett tag nu.......

så WARNIG PÅ BÖRJAD KÄRLEK!!!  

gosiga kramar Linnéa   

Av Linnéa - 21 november 2010 15:13

Hepp då hittade man väl inga bra julklappar då :5 lite synd men jag SKA hitta några bra JULKLAPPAR!!!!!!!!!!!!!!!!!<3 :3

kramar Linnéa   

Av Linnéa - 21 november 2010 12:23

Nu kommer dagens kläder!! :3    Japp det var allt för det här inlägget :3

kramar Linnéa  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards