••L I N N È A••

Alla inlägg under september 2010

Av Linnéa - 29 september 2010 07:35

TJOHO skol konsert imorgon!!!!!:) 

 och jag har ingen aning om vad det ÄR!!!!! så det ska bli as spennande och till en tråkig grej jag har läx förhör imorgon:( Så jag hoppas att det kommer att gå BRA!!!  




ps jag ska tävla i Karate nästa LÖRDAG!XD<3333 Yippi 

Av Linnéa - 27 september 2010 07:34

Karate tävling om två tre veckor!!!:D längtar men jag vet inte om jag är riktigt redo för det............. aja hoppas att det går bra för mig och alla andra i Kofukan ps jag ska kö kata och fight :) längtar!!!


Gympa tävling om fem fyra veckor känner mig taggad och redo!!!!! jag älskar att TÄVLA och att visa att bastrupp1 tjejerna är inget att LEKA MED:D:)<3<3<3<3<3<3<3

Av Linnéa - 20 september 2010 16:10

Av Linnéa - 15 september 2010 11:46

 Igår på gympan klarade jag två nya övningar gissa vilka det vá



handvolt sträkt och handvolt halvskruv.  Jag är så j*vla lycklig!!:)

Så jag hoppas att få gjöra handvolt halvskruv på tävlingen den 14:de november;)<333333<3333     

Av Linnéa - 12 september 2010 18:11

Hej hej igår var jag på gyma träning det gick AS BRA jag körde rondat flikis salto själv!!!! jag har alltid viljat göra det:)<3333333 Jag vart lite avundsjuk på de som kan göra det men  nu kan jag snart också det:)<333333333  


Jag var på karate träning idag det var inte en så rolig träning:(. Men det var bara för att Viggo skulle låtsas ha ont i knät:(   


Ps jag och Mamma håller på att korektur läsa min BOK:)<333333   

puss och kram Linnéa  

Av Linnéa - 7 september 2010 10:34

Jag tror det gick bra på skol fotot igår. 

Vi fick en uppgift av läraren idag vi skulle komma på så många länder som möjligt som talade engelska jag hittade världens konstigaste länder. Ett av de heter Norfolk island fett skumt eller hur!

Och jag hittade typ de konstigaste:)

så jag var en duktig flicka HAHA (*SKOJ*)   

Av Linnéa - 6 september 2010 08:16

Hej hopp det ska vara skol fotto idag. hoppas det går bra:) ps jag har lagt ut lite nya vidioklipp på youtube så hoppas ni vill titta:)      


Av Linnéa - 6 september 2010 08:07

okej här kommer röstnings resultatet........................................
............................

Mina läsare tycker att jag ska ha mer av...........................

kan ni gissa? Om inte så ska jag bäretta. Mina läsare tycker att jag ska ha mer?? VIDIOKLIPP!!!   

tycker du att det är ett bra beslut? vill du läsa eller titta? vill du att jag ska göra något helt annat? i sona fall är du välkommen att komentera:)<3  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards