••L I N N È A••

Alla inlägg under juli 2011

Av Linnéa - 31 juli 2011 23:52

Hej, jag tänkte dra igenom lite saker som jag gillar och ogillar på min blogg^^ den här listan ska jag sätta upp i mina menyavdelningar : )

ideé: http://snorptorpan.bloggplatsen.se/

1. Jag älskar att få komentarer och frågor

2. Ingen mår bra av elaka komentarer/frågor det tär bara på själen

3. man får komma med klagomål så länge man kan skriva det på ett shysst och snyggt sätt

4. om man vill ha en header är det bara att fråga!

5. ingen får bli ledsen om man inte vinner en tävling det kommer fler


tävlingar jag lovar!<3                                                                                         Kramar Linnéa   











Av Linnéa - 31 juli 2011 21:52

Hej, nu har jag renoverat min blogg^^ den vart lite mer Kawai^^  vad tycker ni???       tycker ni att det vart bättre eller sämmre???  komentera gärna^^      Kramar Linnéa   


Av Linnéa - 31 juli 2011 20:43

Hej, här är ett par bilder på de små amigurumisarna som jag gjort^^ den ända som sknas är katten som min kusin fick : /          

    Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 31 juli 2011 20:20

Hej, nu kommer speedpainten på den senatse bilden jag rita^^   Kramar Linnéa  (hoppas ni gillade speedpainten^^) 

Av Linnéa - 31 juli 2011 19:50

Hej, nu vill jag be om ursäkt till er mina små läsare för att jag inte bloggat på ett par dagar! för det var nämligen så att jag åkte till min mormors stuga på landet! : ) och jag lärde mig att virka igen : Dså nu har jag virkat en nyckelpiga åt mamma en fisk en apa som ser ut som en björn så det fick vara en björn en katt som jag gav till min kusin och en sorts BLOBB jag vet inte vad det är  aja nu ska jag måla naglarna och slappa lite^^ 

Imorgon ska jag till tandläkaren : ( men det är bara en kontroll : )

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 29 juli 2011 08:29

Hej, jag älskar den här låten som heter ''no namida boshi'' av black cat fast det är inte hela versionen det är igentligen en fem minuters låt fast den är lite svårare att hitta                Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 29 juli 2011 01:30

Hej, jag vet att jag har sagt det här så mååånga gånger förut så att det snart tappar betydelse men........ jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄVLA NÖJD

!!!

Nu! mina kära vänner är jag såååååååå JÄVLA nöjd!!! det här är den finaste bilden jag någonsin ritat enligt mig!   Nöjda Kramar Linnéa  

 (Det tog 2 och en halv timme för mig att rita den)


Av Linnéa - 28 juli 2011 22:35

Hej, det här är det 550:de inlägget!!!!!! : D YAY!! 

Men nu behöver jag er lilla hjälp!!!! jag funderar på att renovera min lilla blogg   vilket betyder att jag ska byta header och bakgrund!! men jag är inte säker.......för jag älskar Ebbas Header som hon gjort till mig      men jag funderar på att göra något sånt här också fast lite mer Chibi, typ som den här som Ebba gjort till sig : p  den är Uuuuuur gullig! <3<3<3 fast jag vill ju inte härmas!!!!!!!!!!! sååå jag vet inte riktigt vad jag ska göra................. aja komentera det här inlägget så är ni snälla och berätta vad ni tycker! <3

Kramar Linnéa   



  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards