••L I N N È A••

Alla inlägg under juli 2011

Av Linnéa - 20 juli 2011 10:01

Hej, här kommer en till speedpait^^   Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 19 juli 2011 17:33

Hej, jag har en liten fråga här....

VARFÖR REGNAR DET SÅÅÅ MKT!!??? det bara vräker ner : ( 

MEN det konstiga är att jag ändå gillar när det

regnar,åskar och blixtar : /

Men nu vill jag ha SOLIGA och varma dagar!

snart sa jag gå och köpa typpennor på panduro och lämna tillbacka ett par bibloteksböcker.

Kramar Linnéa    

Av Linnéa - 19 juli 2011 17:26

Hej, imorgon är det sista dagen av mitt sommar lov :(.................................................
haha skoja bara men imorgon är det den sista dagen där ni kan vara med i ''i dear you to'' tävlingen! Och för att vara lite snäll så finns reglerna i det här inlägget : ) ni kan anmäla er i det här inlägget om ni vill eller i t ävlingsinlägget!

REGLER


ni ska skriva en komentar typ som '' Linnéa i dear you to  hoppa från balkongen'' och den som kommer med den bästa ''i dear you to'' vinner (och jag ska göra de sakerna som vinnarens i dear


you to säger att jag ska''                                                                 


1:a en länkning i 1 vecka och en header^^

2:a en header                                   


3:a en länkning i en vecka^^     

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 19 juli 2011 13:01

Hej, nu ska ni få se en video när Acus sjunger^^
  Kramar Linnéa och Acus  

Av Linnéa - 18 juli 2011 18:12

Hej, nu har jag ritat en bild som en ''hyllning'' till den sista filmen av HARRY POTTER OCH DÖDSRELIKERNA PART2    Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 17 juli 2011 23:52

Hej, jag är jätte glad! : D Jag har haft 52 läsare idag!!!! : D^^^^

Kramar Linnéa     

Av Linnéa - 17 juli 2011 23:17

Hej, efter som att pärlorna på mina naglar ramla av så målade jag dem idag ^^ på ena handen har jag målat naglarna så här^^

och på den andra  har jag målat den så här^^

och det roliga är att jag är usel på att måla naglarna,

och de blev bra : D

Kramar Linnéa      

Av Linnéa - 17 juli 2011 20:58

Hej, jag fick en fråga hur jag gör mina videoinlägg i Photobooth. Jag har ju MacBook så då är ju Photobooth redan instalerat..... Men jag gör så här:

klickar på Photobooth iconen       Photo booth kommer upp



 klickar på den knappen med en film rulle

och sen klickar jag på den här för att börja filma!

 de två är på samma....... vad ska man kalla det? fält? area? aja ni fattar! : )

Kramar Linnéa        

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards