••L I N N È A••

Alla inlägg under februari 2013

Av Linnéa - 27 februari 2013 10:58

Hola människor! Just nu sitter jag i soffan i mormors lägenhet med en otrolig morgon frilla och med en nyans brunare hy (kan tyvärr inte skryta med att jag är brun som en pepparkaka), idag är det tyvärr mulet vilket betyder att vi inte kommer att sola eller ta en lååååång promenad i det sjukt härliga vädret. Jag hoppas att ni överlever ett par dagar till med tids inställda inlägg;)

Av Linnéa - 26 februari 2013 11:15

Av Linnéa - 25 februari 2013 11:00

Av Linnéa - 24 februari 2013 11:00

Av Linnéa - 21 februari 2013 21:45

Japp, ni läste rätt! Nu under sport lovet som börjar imorgon här i Västerås så åker jag bort till......Malaga! och jag kommer vara där borta under nästan hela sportlovet (fram till nästa lördag), men eftersom att jag är så snäll så har jag fixat en hel massa tidsinställda inlägg som ni kan läsa. Såklart så kommer jag att ta med mig min kamera och fota en hel massa!

Så just nu pluggar jag tyska till mitt prov som jag har om några veckor medans jag käkar (ni kan nog gissa) Mango!

Pappa var så underbart snäll och köppte hela två packet med fryst mango till mig.

•••••••

nu till den där mini tävlingen som jag slängde in i rubriken..... its pretty simple den som kommenterar fläst kommentarer under den här veckan som jag är bortrest får en en länkning av mig som håller i en och en halv vecka.

 

(såklart så kan ni kommentera vilka inlägg vill, hur många gånger ni vill, ni kan alltså kommentera ett inlägg som jag skrev för fyra år sedan om ni vill)

 

Aja jag hoppas att ni kommer få ett underbart Sportlov

Lycka till, så hörs senare! 



Av Linnéa - 21 februari 2013 15:13

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards