••L I N N È A••

Alla inlägg under februari 2013

Av Linnéa - 10 februari 2013 15:23

Hej, om kanske en halvtimme så ska jag iväg och gratta en liten flicka som fyller fem år, kommer såklart att släpa med  mig kameran så att jag kanske kan få några foton på födelsedags barnet.

Jag kommer nog att slå ihjäl den här halvtimmen med felix recenserar/Pewds.

(Och detta är även en halva av min outfit)

vi hörs och ses senare!

Av Linnéa - 10 februari 2013 11:37

Hej, som jag sa igår så tonade jag håret och nu har jag faktiskt tagit mig lite tid att ta kort på det!

Eftersom att jag älskar folk med rött hår så färgade jag det rött. *dont mind att håret är oborstat*

jag vart super nöjd, och jag använde samma färg som när jag färgade luggen (strawberry kiss).

Det ska bli kul att se klasskamraternas reaktion imorgon (särskilt Carls) 



Av Linnéa - 9 februari 2013 21:09

Hej, idag så har jag ägnat mig åt att: träna, laga mammas säng, spatsera runt på IKEA och jag har även färgat håret! :D eller ja tonat det. Men hur det blev får ni se imorgon

Det roliga är att när jag plockat undan hårfärgs förpackningen och torkat upp all färg på golvet så ser jag att Dexter ligger i handfatet och sover. Såklart så tog jag tillfället i akt att fota min lilla son *han vaknade då*.

Lite senare förklarar mamma för mig att handfatet är hans nya favorit ställe!

Av Linnéa - 9 februari 2013 17:40

För att få ut det bästa av alla hjärtans dag så har jag några tips om du inte vet vad du vill/ska göra!

•tips•

Singel: fira med dina underbara vänner eller med din familj.

par: Om du har en pojkvän eller flickvän så är det såklart jätte mysigt att fira med h*n.

Singel: Fixa en filmkväll med din polare.

Par: ha film maraton.

Singel:Fixa små roliga presenter till dina vänner.

Par: choklad *nuff said*


men om man inte vill göra något av dessa så kan ni även göra detta:



 

 

Av Linnéa - 8 februari 2013 20:43

Hej, just nu sitter mamma och jag i soffan med mys kläder och bara tar det lugnt.

vi har ställt fram två skålar med chips och med torkade frukter *MUMS*

Själv så har jag haft en riktigt bra dag idag!

Carl och jag har myst, käkat på spicy hot, druckit te och han provade även att sminka mig XD

Jag är även sjukt glad! Jag har fått så härliga kommentarer på videon som jag la upp igår, och den har redan nått 122 visningar och jag har även fått 10 nya prenumeranter! #happy

 

Av Linnéa - 8 februari 2013 06:15

Hej, som ni kanske redan visste så har jag en kille som heter Carl. 

Och idag så har vi varit tillsammans i hela sex månader. WEEEEEHU!!

Vi ska nog fira det med att käka på spicy hot och kika på film 

Tiden har gått så himla fort!

Carl och jag retas ganska ofta med varandra och det som han alltid säger till mig är ''Kortis''

(jag är 159 cm kort och han är 186 cm lång)

Men som hämd så kallar jag honom för ''Dumskalle''


Av Linnéa - 7 februari 2013 22:23

Hej, nu har jag suttit och pluggat en hel massa ämnen från klockan sex och jag kan fortfarande inte mina tyska glosor....

Ibland önskar jag att jag valt Franska eller Spanska och det är endast pågrund av hur man stavar alla orden på Tyska.

Aja nu har jag i alla fall tagit en mini paus, eftersom att det är bevisat att man lär sig bättre om man tar små brake då och då, (så jag skyller min lat-het på det!)

Om ett litet tag så ska jag plugga lite till och sedan ta en riktigt väl förtjänt dusch!

(bild från Juli 2012)


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards