••L I N N È A••

Alla inlägg under mars 2011

Av Linnéa - 31 mars 2011 17:21

Nu har jag ett resultat!!

för att se resultatet så titta på filmen ^^
  Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 31 mars 2011 07:35

Hej, när klockan har blivit 5 då ska jag ha ett resultat från tävlingen, så ni kan fortfarande anmäla er innan klockan fem : )

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 30 mars 2011 07:27

hej, just nu sitter jag och äter flingor och mjölk och dricker äppeljuce.

Jag är lite trött för jag satt och gjorde läxa dills klockan var halv tolv

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 29 mars 2011 21:05

Hej! nu har jag en tävling här på bloggen igen 

och den här gången så är vinsten en bild ritad av mig och en veckas länkning på bloggen då får ni bestämma om det ska vara en länkning till din blogg,youtube,facebook,bilddagbok,tiwitter, hemsida eller vad du nu vill ha^^

det är en lottning då jag kommer att filma när jag lottar så det kommer att vara helt slump vist!

så det enda du behöver göra är att

1. komentera det här inlägget med ''jag är med!''

2. skriva i din komentar vilken sida du vill ha länkad om du vinner

3. skriva i inlägget vad du vill att bilden ska föreställa om du vinner

tävlingen avslutas den 31 Mars (Torsdag)

Kramar Linnéa     

Av Linnéa - 29 mars 2011 21:00

Hej, jag har nyss kommit hem från gymnastik träningen och sitter just nu med ett glas med kall äppel juce (mums) så snart ska vi äta

(är JÄTTEHUNGRIG!!) fast det här är ju vanlig tid för oss i vår familj att äta kvällsmat^^

om ni tycker att det är lite konstigt så komentera ''konstigt''

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 29 mars 2011 15:05

Jag ÄSKAR den här videon den är så SÖÖÖT^^

(för er som är rätt bra på engelska så är den extra söt) 

Av Linnéa - 28 mars 2011 18:57

Hej, ledsen för att jag inte bloggat så mkt men det är för att jag inte sitter vid datorn så mkt på skolan längre och jag har börjat med att vara lite mer med mina kompisar i skolan så det har inte blivit så mkt bloggning^^

Men jag kan börja med att berätta med att vi inte tog någon medalj igår (men jag tykte vi var SKIT duktiga!) tyvärr fick inte de andra Vgf laget häller en medalj (men dem var också jätteduktiga!)

just nu väntar jag på att mina hemmajorda Energybars ska svalna och att min hemmajord choklad pudding ska stelna så jag håller på lite med en överraskning till resten av familjen :)

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 27 mars 2011 08:11

Hej, idag har vi tävling!! :D <3<3

och jag ska få tävla i fristående för första gången!!! WIIIHU fast det är lite läskigt. här kommer en bild på den snyggaste dräkten EVER (våran tävlings dräkt)  så snart ska jag byta om och göra smörgåsar till tävlingen :) kom igen TJEJER!! 

VGF!BASTRUPP1!

Gymnast kramar Linnéa  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards