••L I N N È A••

Alla inlägg under mars 2011

Av Linnéa - 17 mars 2011 08:12

    Regel: man får inte spela in ljudet, eller filma det och sen spela det baklänges. Pris: länkning i en vecka! ^^

   Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 16 mars 2011 07:21

Ojsan, när jag skulle bre min macka då hade jag ob'y (stavning) bredvid mig så jag råka stoppa ner smörkniven i ob'y burken ^^

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 16 mars 2011 07:10

Jag har upptäckt att det har blivit ganska mkt bilder och sånt som jag har ritat nu för tiden och det kanske är lite tråkigt^^ så jag ska blogga lite mer om vardagen och sånt istället för bilder som jag ritat^^

men en sista film för den här veckan , hehe^^

Av Linnéa - 15 mars 2011 16:16

Hej, jag har precis ritat klart en bild som jag blev ganska nöjd med^^   det tog bara 46 minuter^^

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 15 mars 2011 15:06

Här sjunger Acus Spring för livet ^^
   Kramar Linnéa och Acus  

Av Linnéa - 15 mars 2011 09:02

Av Linnéa - 15 mars 2011 08:57

Hej, nästan alla på vår skola är riktigt tråkiga alla sitter så här   jag har tagit bort deras ansikten så att ingen blir arg eller så.

öh vill ha riktig vår

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 14 mars 2011 22:00

Hej, Ebba bad mig att rita en bild av henne som jag tyckte att hon var så här kommer den (jag ska göra en film av den imorgon)   Varsågod Ebba <3

Om ni vill att jag ska rita en bild till er så är det bara att komentera :)

Godnatt Kramar Linnéa  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards