••L I N N È A••

Alla inlägg under november 2010

Av Linnéa - 25 november 2010 21:22


Hej, Farmor och Ola kommer snart hem till os ska bli jätte kul  

Aja ha det bra och mysigt.

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 25 november 2010 07:16

Japp här är dagens kläder :3 <33   kramar Linnéa   

Av Linnéa - 25 november 2010 05:51

Hej min brorsa är på väg till DreamHack just nu KUL FÖR HAN!! <333

aja måste sluta 

kramar Linnéa  

Av Linnéa - 25 november 2010 05:48

Hej hopp här sitter jag uppe och bloggar klockan 5:51 på morgonen hehe sov gått.

kramar Linnéa  

Av Linnéa - 24 november 2010 16:48

Just ja man får ju inte glömma dagens kläder     kramar Linnéa  

Av Linnéa - 24 november 2010 16:46

Hej snart ska jag på fristående träning ska bli jättekul #3 

kramar Linnéa  

Av Linnéa - 24 november 2010 15:48

Yes idag blev jag tillsammans med en jätte söt och jätte snäll kille i min klass.       

mysiga kramar Linnéa    

Av Linnéa - 22 november 2010 21:13

Nu är video klippet klart här är det!!  

Kramar Linnéa   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards