••L I N N È A••

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnéa - 12 maj 2011 09:34

Hej, idag har jag vaknat massor av gånger!

första gången jag vakna så var klockan 5 och jag hade glömt bort att jag hade studiedag och som toppen över i:t så hördes det jätte många åsk knallar :S så det första jag tänkte var '' hur tusan ska jag ta mig till skolan??'' sen kom jag på att det var studiedag^^

andra gången jag vaknade så var det när mamma,pappa och Emil skull åka (Emil har prao) sen somnade jag om och sedan vaknade jag igen och då gick jag upp^^ Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 11 maj 2011 21:47

Hej, idag har det hänt en massa saker. Dagen började med en inställd musik lektion så det blev ett IUP pass lite senare vart det svenska jag läste större delen av lektionen sen vart det Tyska (SUPERKUL) och jag fick veta att vi ska ha tyska prov nästa vecka (Mindre superkul) men det är typ bara att repetera det vi har gjort förut, japp och sen vart det matte i vanliga fall skulle jag svära i mitt huvud och gå och vara hängig hela rasten men jag har bestämt mig för att nå upp till VG i matte så nu jobbar jag ordentligt och tar arbete hem efter skolan! och sen äntligen fick man komma hem! (med en överfull väska)

När jag skulle börja cykla hem kände jag att väskan var väldigt tung hmm undrar varför? kan det vart för att jag hade en dator på 3 kilo,en tyska bok, 3 engelska böcker, 2 skrivhäften, en matte bok och en läs bok kan det kanske vara därför?

Aja nu lämnar vi skolan!

när jag kom hem så vart det direkt av till frisören^^

jag toppade håret och gjorde luggen lite kortare och snedare och frisören voflade även mitt hår^^ här kommer en bild    och alldeles nyss så har jag gjort klart min matte läxa (puh)


(fråga vad IUP betyder i komentarer om du inte vet)

ja....... det var min dag hur var eran?????

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 10 maj 2011 22:10

Hej, just nu är jag väldigt trött......

jag ska snart lägga mig i sängen med en bok i högsta hugg och läsa ett par sidor innan jag kryper in i mitt skal så kallad dröm^^

imorgon ska mamma och jag gå och klippa mitt hår

(förmodligen bara topparna)

och innan det så är det skola som gäller sen är det studiedag : D!!!!

då ska jag bara ta det lugnt^^

Godnatt Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 10 maj 2011 07:36

Hej, nu kommer dagens kläder^^





legjeans shorts: Bik Bok i stockholm





tröja:England

Väst: hemmagjord
   Kramar Linnéa  




Av Linnéa - 9 maj 2011 22:26

Hej, snart ska jag gå och knyta mig men först ska jag läsa bok tills jag knappt kan se texten^^

men aja nu tänkte jag att jag lägger upp en video(igen...) jag vet att det har blivit rätt mkt videos på sitånde^^ men jag kunde inte låta bli att ta den här!


Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 9 maj 2011 19:54

Hej, nu är det dags för en till tävling här på bloggen: D

och vinsten är en länkning  i en vecka!!! : D

det ända du behöver göra är att komentera ett ''jag är med''

så kommer jag att lotta ut vinnaren senare på torsdagen^^

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 9 maj 2011 17:40

Hej, nu har jag precis kommit hem från djäkneberget för att jag läste ut boken jag tagit med mig dit (skit bra!) så nu ska jag gå tillbaka dit och på börja att läsa en ny bok som heter ''drakens bok'' som också värkar jättebra och intressant ^^ så om några minuter ska jag gå tillbaka dit med en flaska saft en burk med snacks och en bok i högsta hugg^^

(ris puffar,flingor och solrosfrön = snacks)

Kramar Linnéa  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards