••L I N N È A••

Alla inlägg under november 2011

Av Linnéa - 11 november 2011 17:23

Hej, nu har jag letat igenom mina kläder lite och hittar min Engelska skoluniform som jag köpte när jag var i England förra året! : D OCH DEN PASSAR!!!! : D

Så på Måndag ska jag nog ha Engelsk skoluniform på mig!^^

Visst är det snyggt med Engelsk skoluniform!? : D

     

Av Linnéa - 11 november 2011 07:28

Godmorgon mina söta små läsare!!!!!!<3333

Idag är det Fredag (YEAS) och det betyder att det är den sista dagen av projekt veckorna!!!!!! 

aja ha en bra Fredah så syns vi lagom snart!^^ 
   



Av Linnéa - 10 november 2011 07:25

Hej, idag har jag sov morgon! : D och det är jätte sköööööönt!

Aja ha en bra dag!

   

Av Linnéa - 9 november 2011 21:31

Hej, nu tänkte jag lägga upp några låtar från min favorit artist!  NÉAS ABSOLUTA FAVORIT LÅT!
  hoppas ni också blev beronde av hennes låtar nu!^^ Hon skriver låtarna själv °^°
   



Av Linnéa - 9 november 2011 21:29

Hej, så här såg jag ut på dagens matte lektion (eller jag kände mig åtminstånde så)

hehe.............

   

Av Linnéa - 9 november 2011 21:24

Hej, nu är jag hemma från min träning och just nu tittar jag ut från fönstret och ser..........SNÖ BLANDAT REGN!!!!! så imorgon när jag vaknar kanske det är snö på gatan! (* ° - ° *)

Och när jag kom hem från träningen räknade jag ut att det bara är två veckor kvar till MARCHING FOR LIFE konserten som jag är med på!!!!!!

   

Av Linnéa - 7 november 2011 21:48

Hej, nu har jag fått väldigt många länkbytes förfrågningar!

och det blir nog lite tråkigt för övriga läsare att bara se länkbyten på min blogg....

så då tycker jag att vi kan göra så att en gång i veckan ska jag välja någon blogg som jag ska länkbyta med! (ni får att och skicka frågor om länkbyten!)

så ni vet det^^ 

aja men här har ni ett par bloggar som ni kan kolla in^^

    


 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards