••L I N N È A••

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linnéa - 27 oktober 2011 22:01

   

Av Linnéa - 27 oktober 2011 21:38

Hej, nu har jag precis gjort isglass till mammas födelsedag på måndag^^ och så här ser det ut just nu^^

 

Så imorgon kommer det här att vara isglass^^ 

 

Av Linnéa - 27 oktober 2011 19:39

Hej, just nu sitter jag och väntar på att mina mockarutor ska bli klara annars har jag inget för mig : )

jag ska nog städa mitt rum lite senare : C 

aja nu måste jag dra^^ 

 

Av Linnéa - 27 oktober 2011 18:24

   

Av Linnéa - 27 oktober 2011 08:05

     

Av Linnéa - 26 oktober 2011 20:17

    

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards