••L I N N È A••

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linnéa - 21 augusti 2011 16:39

Hej, nu är jag en officiell hjälpledare!!! : D fast jag måste tyvärr vänta tills jag blir 15 år för att bli ledare och för att gå basutbildningen samt tumbling kurs1,hopp kurs1 och mera 

aja jag är nöjd och glad som en kexchoklad!^^

   

Av Linnéa - 21 augusti 2011 07:31

Hej, idag klockan 9 på morgonen börjar testet för att få ta hjälpledar licens!^^ och det är även sista sommarlovs dagen : )

aja så just nu mumsar jag frukostoch klockan halv nio ska Siri och jag cykla till skallbergs skolan! 

önska mig lycka till! <3      

Av Linnéa - 20 augusti 2011 22:59

Hej, nu måste jag hå ock lägga mig för att orka upp imorgon bitti så att jag kan ta min hjälpledar licens!!!^^

ni får höra mer imorgon om hur det gick! <33

   

Av Linnéa - 20 augusti 2011 22:41

Hej, nu kommer filmen som Tove och jag gjort!^^


   

Av Linnéa - 20 augusti 2011 18:08

Hej, just nu redigerar Tove och jag en film som vi nyss har gjort^^

Den handlar om att en ond ninja har kidnappat Acus och Super hjälten tove försöker rädda honom!    

Av Linnéa - 20 augusti 2011 12:49

Hej, jag kom nyss hem från träningen.

Och jag är jätte nöjd för jag gjord halvskruv till mage idag!!!^^ SUUPER GLAAD!!!!

   

Av Linnéa - 20 augusti 2011 00:30

Godnatt mina små läsare!^^

syns imorgon/idag

Linnéas natt mening: Spleep thigt, don't lett the bed bugs bite!^^

   

Av Linnéa - 20 augusti 2011 00:15

Hej, jag måste bara berätta att jag ÄLSKAR DEN HÄR BOKEN!!!    

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards