••L I N N È A••

Alla inlägg under oktober 2012

Av Linnéa - 4 oktober 2012 16:55

Hej, är det bara jag som känner att svenskar gör ALLT till en högtid??

om man tänker på vilken dag det är idag........ det är kanelbullens dag!?

undrar hur andra länder tänker om oss om de fick höra att vi firar kanel bullar.........

aja man kan ju inte klaga när en föräldrar köper hem kanelbullar... <3

 

Fråga: vilken är din favorit högtid?

 

Av Linnéa - 4 oktober 2012 06:30

måste säga att jag älskar att vara uppe tidigt på morgonen ^_^

visst det är förj*vligt att vakna men efter en super varm dusch så känns det under bart att vara vaken halv sju.

Och det allra bästa är ju nu när det är ganska mörkt när man vaknar för då kan man sega sig lite extra ^_^

 

 

Av Linnéa - 3 oktober 2012 22:58

Hej, nu ska jag göra min vanliga styrka innan jag tar och lägger mig ^_^

Måste säga att jag var riktigt duktig idag *HOST!*

började med att jag lyckades försova mig med en timme -__-

brukar gå upp halv sju men jag vaknade tjugo i åtta..... och jag åker till skolan åtta......

men men jag kom i tid i alla fall! fast jag HATAR att stressa -__-

°°°°°°°°°°°

well well imorgon ska jag plugga,plugga och göra ett videoinlägg ^_^

 

 

Av Linnéa - 3 oktober 2012 14:28

Hej, Onsdagar som ni vet är min allra stressigaste dag i veckan :O

man måste hinna med så mycket som man egentligen inte har tid till : /

men men......

 

Av Linnéa - 2 oktober 2012 22:57

Hej, just nu lyssnar jag lite på musik medans jag planerar upp enn videinlägg ^_^ 

träningen gick bra idag och när jag kom hem hade pappa gjort underbart goda crepes!

ska ta och sova snart såååå see ya!

   

Av Linnéa - 1 oktober 2012 22:45

Hej, jag fick den här idén av mina underbara vän Ebba som är en te hatande, bok hatande, marsipan galen, gymnastik galen tjej som alltid är fruktansvärt härlig! 

°°°°°°°°°°°°°°°°°°° 

 

 

jag recyklade ett par shorts

     

jag fick hem ett par grejer från Ebay som jag älskar!!!  

       

jag fotade med Ebba

       

jag har lärt mig att göra ringar och annat i ståltrå  

 

 

 

 

Av Linnéa - 1 oktober 2012 22:36

Hej, som ni såg så investerade jag in en ny bok i dag som heter Fruktan, som är en thriller och av det jag förstått så ha alla vuxna blivit infekterade av en sjukdom och sedan förvandlats till  skänslolösa zoombies........

jag har bara läst 30 sidor än så länge och den är skit bra! men......... jag har stiftat några regler som jag MÅSTE följa för att inte få en spy reflex...

 

1.Ät eller drick INGET medans du läser

2.Ät eller drick INGET efter du läst

3.Läs inte när du ska gå och lägga dig

     

 

Av Linnéa - 1 oktober 2012 19:30

Hej, efter skolan så promenerade jag och min vän Emma ner på stan tog en fika och köppte lite saker som vi ''behöver''.............. jag köpte en ny bok, matt nagellack, en vit penna och lite godis ^_^

  

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards