••L I N N È A••

Alla inlägg under oktober 2012

Av Linnéa - 8 oktober 2012 16:25

Hej, nu tänkte jag ta och visa lite förbättringar och förändringar från 2010 till 2011 och till 2012!

 

2010

  

2011

2012

   

 

Gör gärna en sådan här där du visar dina förbättringar och försämmringar! : D

länka inlägget i kommentaren ^_^

 

Av Linnéa - 8 oktober 2012 16:11

Hej, just nu är jag riktigt trött -.-

satt uppe till ett för att fixa klart en svenska grej och sen kudne jag inte somna fören klockan två -.-

När jag sluta skolan så hade jag lite mer energi och bestämde mig för att jag skulle vara aktiv med grejerna som jag gjorde...........WOW det gick ju bra! har suttit och ritat sen har jag inte gjort då mycket mer -.-

(bild från oktober 2010) 

   

(bild från oktober 2011)

 

(bild från oktober 2012)

  

förändring? JO tack!

         

Av Linnéa - 7 oktober 2012 20:50

Hej,anldeningen till att jag inte har bloggat idag är för att jag vart med i en kör på en konsert som heter Star for life.

Star for life är ett projekt där sydafrikanare som turnerar i hela sverige, och alla pengar som the får in skänker de till sina byar och till skolor och till en grej som heter Aids free thats me!

°°°°°°°°°°°°°

För er som har läst den här bloggen ett tag vet att jag var med i detta förra året också och det var nog ännu roligare i år! ^_^ 

Vi sjöng med tre andra skolor och med dessa super härliga afrikanare och med The Moniker!

   

 


Av Linnéa - 6 oktober 2012 15:46

Hej just nu sitter jag och lyssnar på the hunger games (fast jag borde egentligen plugga......)

Tänkte även visa denna bild som jag ritade igårkväll

 

Av Linnéa - 5 oktober 2012 22:53

Hej, idag var ju jag och Ebba nere på stan och då köppte jag ju såklart ett par saker ^_^

    

Mössa 60:-

 

örhänge 20 :-

   

Av Linnéa - 5 oktober 2012 22:42

Hej, som ni vet så har jag och Ebba gjort en EMO dare idag!

och det var verkligen skitkul! älskar att se hur folk reagerar på saker och ting... när en tjej såg oss så backade hon undan XD

aja här är lite bilder ^_^

    

Fråga: skulle du våga göra något sånt här?

 

 

Av Linnéa - 4 oktober 2012 20:42

Hej, nu måste jag sätta mig ner och plugga tyska som jag helt hade glömt bort att jag hade *suck*, jag var helt fokuserad på att jag hade Matte,No,Svenska och engelska så jag glömde bort tyskan D:

°°°°°°°°°°°°°°°°°

så nu ska jag plugga det..... och för er som undrar vart veckans video är så har jag filmat den men jag är osäker på om jag hinner redigera den idag : /  vi får se!

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards