••L I N N È A••

Alla inlägg under oktober 2012

Av Linnéa - 29 oktober 2012 12:37

Hej, nu har jag suttit hela förmiddagen och sysslat med att göra en ny HTD video till er, och nu kan jag ÄNTLIGEN ladda upp den :O

jag kommer förmidligen göra en till HTD video idag.

Här har ni en liten sneak peak på vad ni ska få se senare ^_^ 


 

Av Linnéa - 28 oktober 2012 17:02

Hej, för er som inte visst edet så åker jag long board..... och det är hur kul som helst!

jag började i våras då brodern gav mig hans gamla i present.

För er som aldrig ställt er på en long board så kan jag säga att det är sjukt kul att åka!


Fråga: åker du long board?

Fråga: skulle du vilja åka long board?

 

Av Linnéa - 28 oktober 2012 13:14

Hej, för typ en halvtimme sen blev jag klar med bilden här nedan för, blev ganska nöjd med den : )

 

Av Linnéa - 27 oktober 2012 23:08

   

Av Linnéa - 27 oktober 2012 21:20

Hej, jag vet inte om ni minns detta men för två år sedan så tonade jag håret kastanje färgat och jag är ganska sugen på att göra det igen : )

så här såg det ut på en ungefär (det var inte lika rött i verkligheten)


och nu är min hårfärng ungefär så här 

tycker ni att jag ska tona det??

     

Av Linnéa - 27 oktober 2012 21:10

Hej, det var ganska länge sedan som jag döpte ett inlägg till just ''min dag'' för jag tycker att det låter ganska lamt och tråkigt men nu kom jag inte på en bra titel -.-

°°°°°°°°°°°°°°°

På förmiddagen så tränade jag som vanligt (gick hyfstat bra), när jag kom hem så lagade jag lunch som bestod av tortelinisar och medans jag åt det så riade jag ^_^

 Senare på dagen så kom min släkt och firade min moder som snart fyller år och nu sitter jag här....... just nu sitter jag och kikar runt på Ebay för att slå ihjäl tid

och klockan kvart i tolv så ska jag gå på bio med modern och brodern ^_^

 

    

Av Linnéa - 26 oktober 2012 19:54

Hej, som alla redan vet så har vi äntligen fått H Ö S T L O V!!

och det är så otroligt skööönt! <3

har verkligen sett fram imot detta! 

°°°°°°°°°°°

Och för att fira detta gick jag och Emma ner på stan och tog en fika och kollade även in bokhandeln.

de senast eveckorna i skolan har varit skitröga så jag uppskattar verkligen lite ledigt ^_^ 

°°°°°°°°°°°°° 

kolla gätna in Emmas art blogg! hon är sjukt snäll och sjukt duktig på att rita! ^_^

artbyemma

   

 

Av Linnéa - 25 oktober 2012 21:23

Hej, idag fick jag ÄNTLIGEN tillbacka min mobil!!!! : D

och nu ska jag definitivt inte ha den nära en toalett!

°°°°°°°°°°°°

vart även väldigt glad för typ en timme sen........... det snöade!!!!!! : D helt otroligt!!!!

jag gissar på att det kommer bli en sådan där över driven vinter i år ^_^

°°°°°°°°°°°°°

aja nu måste jag säga godnatt för jag kommer inte blogga något mer idag..... för jag måste plugga -.-

(och jag är inte ens nära till klar D:    ) 

 

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards