••L I N N È A••

Alla inlägg under oktober 2012

Av Linnéa - 19 oktober 2012 10:39

Hej, just nu sitter jag åp mitt och Lindas hotell rum och om en halvtimme ska vi ner på stan och kolla runt lite vad som finns där ^_^

Sen på eftermiddagen ska brodern tävla!! :D

 

 


Av Linnéa - 19 oktober 2012 01:32

Hej, nu har vi äntligen hittat fram till vårat hotell efter att ha åkt bil i fem timmar, suttit på båt i tre och en halv timmar och åkt runt in danmark i cirka två timmar!

nu ska jag taoch sova lite för jag är helt slut ;)

see ya!

 

Av Linnéa - 17 oktober 2012 21:24

Hej, imorgon på efter middagen åker jag iväg....... jag ska åka till Danmark för att kolla på min storebror när han tävlar i EM i gymnastik!! :D

asså ni ska veta hur sjukt stolt jag är över honom!

jag kommer att ta med mig kameran så att jag kan filma och ta en massa kort! jag kommer även ta med mig datorn efter som att vis ka åka bil ner dit och då ska jag lyssna på andra delen av hungerspelen <3

 

Av Linnéa - 16 oktober 2012 21:45

Hej, just nu på vår skola har vi projekt och det har vi under två veckor.

Och det projektet jag gör är att jag ska gämföra två stycken veckor och under dessa veckor ska jag hålla två HELT olika dieter! ^_^ 

så under den här vekcan ska jag äta onyttigt! vilket betyder att jag får mosa i mig glass, godis, bakelser mm utan att känna mig dålig till mods!  :D

°°°°°°

fast av någon anledning så längtar jag tills nästa vecka då jag ska äta nyttigt O.o

 

we heart it 

 

Av Linnéa - 15 oktober 2012 21:59

Hej, jag ville bara säga att jag tycker att det är riktigt coolt med piercingar! själv vill jag inte ha några fler, särskilt inte med tanke på hur det gick för min navel. Men jag tycker att det är ganska coolt med piercingar!

°°°°°°°°°°°°°°°


 

We heart it  

 

Av Linnéa - 15 oktober 2012 17:43

Som de flesta kanske vet så är jag en ganska stort fan av Pewdiepie och jag har prenumerat på hans youtube kanal i ungefär tio månader, och jag har funderat på att skicka ett brev till honom ända sen februari och nu ska jag faktiskt göra det  : D

°°°°°°°°°°

så dett är det jag ska skicka

Och sen har jag ju såklart skrivit ett brev till honom ^_^

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Ska jag göra en HTD (how to do) video om dessa små lappar?

lapparna är från ett spel som heter Slender och som jag har gjort en lets play på som ni hittar

HÄR

     

Av Linnéa - 14 oktober 2012 21:57

Hej, den här helgen har jag vart med Fanny och vi har ägnat väldigt mycket tid åt att spela slender och åt att flumma! XD me vi tog lite bilder också ^_^

  


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards