••L I N N È A••

Alla inlägg under januari 2011

Av Linnéa - 19 januari 2011 21:41

Ja, rubriken säger ju de mesta ^^

Kramar Linnéa och Acus


Kramar Linnéa och Acus  



 


Av Linnéa - 19 januari 2011 21:09

Hej, nu blir det ett lite blandat inlägg men vill bara säga att det här blir mitt 200:de inlägg WIIHUU^^

Och jag kom nyss hem från gympa träningen (super kul träning) och jag hade på mig en av mina favorit dräkter^^   sned bild igen-.- men aja 

och det är så lyx för jag har sov morgon i morn^^  och sen på Fredag så ska vi ha idrott i min älskade VGF hall (hoppas bara de i min klass kan sköta sig annars är de = mm vet inte riktigt men jag blir riktigt arg då-.-)

Och jag slänger in en bild på mig för de var ett tag sen.   Gymnastik kramar Linnéa  

Av Linnéa - 19 januari 2011 11:37

Hej, sitter här mumsar klubba och väntar på att vi ska ha NO lektion

kort inlägg 

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 19 januari 2011 10:02


Den äger ju^^


Burrito kramar Linnéa  


Av Linnéa - 19 januari 2011 08:51

Jupp jag fixa en ny desing^^ jag tycker att de vart snyggtKramar Linnéa                                        

Av Linnéa - 19 januari 2011 08:42

Rubriken säger ALLT -.-

Av Linnéa - 19 januari 2011 08:38

Hej, det vart ingen första lektion idag  

lite surt för vi skulle haft musik och jag fick det så jäkla stressigt i morse för jag försov mig och jag sprang typ hela vägen till skolan och jag kom fram till skolan tjugo minuter efter jag gått.

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 18 januari 2011 08:10

Hej, här kommer Ebbas figur som heter Plepp   Kramar Linnéa  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards