••L I N N È A••

Alla inlägg under juni 2013

USM

Av Linnéa - 4 juni 2013 16:50

Av Linnéa - 4 juni 2013 08:59

Kan ni gissa vad jag ska göra imorgon?  

Av Linnéa - 4 juni 2013 07:35

Hej, som vanligt så sitter jag framför datorn lite såhär på morgonen... hehe jupp mitt liv...

Vill bara förmedla till er att jag inte har något mer plugg! helt underbart! jag gjorde min sista redovisning igår och jag gjorde även klart min sista inlämmnings uppgift igår också! Vilket betyder att jag inte har något mer att göra förutom att bara flyta runt i skolan och lyssna på redovisningar  

Och vet ni vad?....Nästa vecka så får vi SOMMARLOV! 

Så ni får ha det grymt bra nu så hörs vi senare ikväll


Av Linnéa - 3 juni 2013 22:13

Hej, om ni inte visste det så älskar jag instagram! Jag tycker att det är kul att titta på andras bilder och att lägga upp bilder... Dock så följer jag inte så många... Och jag är säker på att mina kära läsare lägger upp grymm bilder på instagram! Så om ni vill så kan ni gärna kommentera era namn så kan jag följa er!

Och om ni inte vet vad jag heter på instagram så heter jag dottedduck



Av Linnéa - 3 juni 2013 21:47

Hej, mina vänner! ledsen för att jag inte bloggat något idag men det är för att jag ängat typ heeela eftermiddagen på Erikslund med min underbara vän Siri!

Så nu har jag äntligen investerat in en fondation, gladiatorskor, smink-borttagning, en spray som kommer göra mitt hår lite plattare och sedan en borste och en ögonfrans-böjare!

Sen spatserade även Siri och jag runt på City gross där jag köpte en energidryck och hon mörk choklad...#mums

haha vi gjorde bort oss så totalt när vi väntade på bussen!

Det var ett par killar som stod och pratade med varandra på engelska så vi antog ju att de var från England....De var INTE från England!

Så vi satt tre meter från dem och sa typ ''Undrar från vilken del av England de kommer ifrån'', ''Varför vill man åka på semester i Sverige?!''

Hehe... Så när vi märkte att de var svenska så dog vi lite smått... Men vi har haft det kul!  


Av Linnéa - 2 juni 2013 20:29

Hej, just nu sitter jag i soffan med riktigt mysiga kläder och framför mig så har jag världens bästa film serie..Harry Potter!

Så som ni antar så är jag relativt trött just nu men det är bara för att jag haft släktkalas idag

Så nästan hela min släkt har varit här för att gratulera mig och det som var lite extra kul var att Carl också var där och träffade min släkt! så det har varit en sjukt kul dag, dock är jag bara lite trött men det är riktigt skönt tt bara sitta och mysa i soffan med varma och mysiga kläder  


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards