••L I N N È A••

Alla inlägg under juli 2012

Av Linnéa - 10 juli 2012 11:00

Hej, tänkte att jag skulle ta och visa de låtarna som jag lyssnar mest på nu för tiden!

°°°°°°°°°°

E18

Om du möter varg

Learn to live

Hit the road Jack

A walk trhough hell

dansbanan

I'm still here

Get off of my back

Sail

054

 


 

Av Linnéa - 8 juli 2012 23:00

Hej, nu ska jag nog ta och dra mig tillbaka till min säng för att sova så att jag inte är dö trött imorgon!

ni får ta och hålla koll på min instagram för att få bättre uppdatering

#dottedduck


 

 

Av Linnéa - 8 juli 2012 19:02

Hej, idag har jag städat med min grupp på fem stycken fält där powermeat raggare har sovit..............

ALDRIG IGEN!!!! ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIG!!

asså måste man vara vidrig bara för att man är raggare???

lite saker  vi hittade

mins 1000 ölburkar, spyor, kondomer, tamponger, skor, mat, dildos, obeskrivligt många ciggaret fimpar, tält, kepsar, kalsonger och saker som jag inte ens vet vad det var!

 

men det var ju bra att man fick prova på något sånt här!

för inget jobb är ju dåligt man lär ju sig alltid något

 

Aja nu ska jag ta det lugnt och jag ska snart börja packa för morgondagen!

(HELT SLUT!)

 

 

 

Av Linnéa - 8 juli 2012 11:00

Day Ten: One person you can trust.

°°°°°°°

•min mamma

 

°°°°°°

 

Av Linnéa - 7 juli 2012 23:35

Hej, just nu har jag en skithärlig låt i mina hörlurar och ett stort flin på läpparna : )

varför??

jo för jag, Ebba och Siri ska till Siris sommar stuga i fem dagar! : D

som ni förstår kommer det inte bli så mycket bloggande men jag kommer att ställa in tidsinställda inlägg så att det nästan blir en daglig blogging även fast jag inte är hemma : )

blir det bra??

   

Av Linnéa - 7 juli 2012 13:45

Day Nine: Two things you wish you could do.

°°°°°°°°°

•flyga

•höra tankar som handlar om mig

 

°°°°°°°°

 

 

Av Linnéa - 7 juli 2012 13:34

Hej, igår kikade jag och mamsen runt lite påebay och det slutade med att vi köte tre iphone skal var! : D

så här ser de ut som jag ska ha!

     

Fråga: visst är dem coola?

Fråga: vilken av dem skulle du helst vilja ha?

 

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards