••L I N N È A••

Alla inlägg under juli 2012

Av Linnéa - 2 juli 2012 20:56

Hej, nu sitter jag hemma och planerar upp vad jag ska rita på ett par gula billiga sneekers! : D

Och nu har jag även fixat klart animeringen och gjort en sak som jag längtat efter att göra i över ett år!!!

Jag har bytt knopparna på mina lådor och på min garderob!!!!! : D

före

efter

     

Av Linnéa - 2 juli 2012 15:27

Hej, nu ska jag pysa iväg mot Emma sen ska jag fixa klart en animation som jag började att göra för några dagar sen ^^

Well well vi hörs och ses!

 

 

Av Linnéa - 2 juli 2012 14:30

Day Four: Seven fears/phobias.

°°°°°°°°°°°

•Jag hatar insekter och kryp

•Jag kan inte se på filmer när någon bryter sina arm 

•eld både fascinerar mig och skrämmer mig

•Jag hatar sand och sten bottnar i Sverige :s (de är alltid så slemmiga)

•jag tål inte folk som tycker om att göra illa andra

•jag hatar kanyler

•jag är rädd för katastrofer

 

°°°°°°°°°°°

 

Av Linnéa - 1 juli 2012 23:06

Hej, nu har jag gjort klart min nageldesign!! : D

och den blev så här!

 

och så här såg kissen ut 

 

 

Av Linnéa - 1 juli 2012 21:47

Hej, just nu är jag hemma hos mamma och är proppmätt efter en supergod kvällsmat som mamma lagade ihop : p

Det har vart jättekul att vara med Ebba vi har flummat runt och haft det allmänt roligt!

så nu sitter jag och fifflar med en nagel design som är inspirerad av den nya spiderman filmen! : D

så ni får väl se hur det blir när det är klart!

 

Av Linnéa - 1 juli 2012 14:00

Day Three: Eight things that annoy you.

°°°°°°°°°°°°°°°

• när en tuch penna tar slut

• när jag målar och lyckas doppa armen i färg (tro mig det händer ofta!)

•när personalen är tjurig

•när många jobbiga saker händer på mindre än fem sekunder... till exempel: spiller dricka, ska torka upp det och lyckas stöta till glaset igen så att du spiller ännu mer  

• när bateriet på datorn plötsligt tar slut 

•när tjejer har bh under sin sport topp bara för att de vill att deras bröst ska se stora ut sport toppen

• När en klocka går fel

•när jag blir bländad av solen

 

°°°°°°°°°°°°°°

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards