••L I N N È A••

Alla inlägg under juli 2012

Av Linnéa - 20 juli 2012 18:42

Hej, just nu är mamsen och jag på Ikea och ska äta mat :) jag kommer att blogga mer ikväll när jag har tid :)
Ville bara att ni skulle veta att jag lever : )

Av Linnéa - 19 juli 2012 22:59

Hej, på söndag ska jag dratill gotland till gammelmormor och Åke med min moder och min broder : )

vilket betyder att uppdateringen kommer att vara lite halv kass : / men det är då den underbara appen tittar fram! : D

jag vet inte hur det är med internet uppkoppling men om jag får något nätvärk slänger jag in ett inlägg : )

 

jag kommer att vara borta i en och en halv vecka så ni får försöka klara er utan mig ett tag : )

 

 

Av Linnéa - 19 juli 2012 22:31

Hej, just nu är jag waaaaay to lazy att: sätta på mig maglinnet, använda min vanliga kamera och för att blogga från datorn..... Men jag lovade er en bild på linnet så här har ni det: )
(den ser bättre ut på)

Av Linnéa - 19 juli 2012 17:05

Hej, som ni har märkt så har jag inte bloggat något idag, och det är för att jag har sytt och sytt och sytt typ hela dagen: ) och vet ni vad det blev??? Ett maglinne! : D
Bilder och grejer kommer senare idag
Nu ska jag dra iväg en stund

Av Linnéa - 18 juli 2012 20:57

Hej, var bara tvungen att lägga upp ett par bilder på den superfina regnbågen utanför fönstret!

       

 

 

 

Av Linnéa - 18 juli 2012 14:21

Hej, nu har mitt tredje skal kommit! : D

och den föreställer typ...........något som smälter!

   

Fråga: skulle du vilja ha det här skalet??

 

Av Linnéa - 18 juli 2012 14:16

         Hej, som sagt så hoppade min moder och min broder fallskärm idag och jag fick faktiskt ett par riktigt bra bilder på mina två galningar! : D

   

Fråga: skulle du våga hoppa fallskräm?

   

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards