••L I N N È A••

Alla inlägg under september 2012

Av Linnéa - 27 september 2012 07:32

Hej, tänkte ta och visa dessa SUUPER lätta naglar som jag gjorde igår innan träningen

 

den är riktigt kul att göra så jag funderar på att göra en ''how to do'' 

°°°°°°°°

Fråga: ska jag göra en ''how to do''?

Fråga:vad ska ''how to do'' kanalen heta? (youtube namn)

 

 

Av Linnéa - 26 september 2012 22:18

Hej, som ni vet så startade jag en tävling för ett tag sen.........

och vill bara informera er om att IMORGON är det den sista dagen som ni kan anmäla er till tävlingen för på fredag ska jag flrslka visa upp vinnarna : )

 

Av Linnéa - 26 september 2012 21:46

Hej, ville bara berätta en sak för er............jag har blivit youtube partner!!! :D

japp, jag har blivit youtube partner på min youtube kanal papperzize där jag lägger upp videoinlägg, vilket betyder att ni blir tvungna att stå ut med lite reklam men jag tror att ni klarar av det ;)

°°°°°°°°°°

tänkte bara berätta lite kort om vad jag får lägga upp och vad jag inte får lägga upp. Jag får lägga upp youtube klipp som jag har fullrätt till (altså inga klipp med musik i) om jag lägger upp klipp med musik i som jag inte äger kan jag inte tjäna pengar på det klippet.

°°°°°°°°

Så för att jag ska kunna lägga upp ''how to do'' videos eller ''det ni inte ser'' videos kommer jag att skapa en till kanal som jag inte bestämt namn på än! : D (kom gärna med förslag!)

°°°°°°°°°

Vill bara tacka er för att ni har hjälpt mig att bli youtube partner!

fatta att göra video inlägg är mitt ''jobb'' nu! : D


°°tusen tack°°

 

 




 

 

Av Linnéa - 25 september 2012 22:15

Hej, jag måste faktiskt säga att jag känner mig riktigt duktig just nu! : D

pluggar tyska fråge ord som: woher, wo och wohin 

(ska ha det i glosor imorgon)

°°°°°°°°°°°°°

när jag kan glosorna ordentlgit ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag skriva en sida på min bok ^_^ 

°°°°°°°°°°°°

 

och jag måste bara säga en sak till som gör mig riiiiktigt glad!

Jag får månads peng på torsdag!!! :D

(bild från Maj)

 

Fråga: hur mycket får du i månads peng?

 

Av Linnéa - 24 september 2012 22:31

Hej, nu har jag ENTLIGEN fått hem ett paket från ebay! och det innehöll en tröja som jag beställde för ungefär en månad sen! : D

Det är en oversize tröja som har spets över axlarna och över en del av ryggen, den är riktigt mysig och passar jättebra till hösten!  

Som ni ser på bilden så köppte jag den för endast 77 kr! frakten var gratis så det var ett riktigt bra köp! : D

Fråga: skulle du använda den här?

   

Av Linnéa - 24 september 2012 18:30

HEj, under det senaste halv året så har jag bytt frisyr som en jag vet inte vad sååå jag tänkte ta och visa hur det har förändrats : )

 

(december)

(februari)

 

(Maj)

 

(september med lugg)

(september med snedlugg)

ungefär så här ser det ut just nu fast med lite kortare lugg

(vill ha håret som jag hade i februari :c )

 

Fråga: vilket passar jag bäst i?

    

Av Linnéa - 24 september 2012 16:12

Hej, nu tar jag en välförtjänt paus från pluggandet!

jag har så himla mycket jag måste göra nu när jag går i åttan -__-

jag måste: Skriva cirka 3000 ord om en grekisk gud, göra en redovisning på engelska, skriva om hjärtat i NO:n, plugga tyska glosor, plugga matte till ett prov, skriva en uppgift i HK och...... jag tror det var allt O.o

visst det kanske inte var sjukt mycket men det är ganska stora uppgifter  som tar tid att göra

-__-

°°°°°

ska nog dra igång plugget igen om typ tio minuter :O

så jag ska gå och göra i ordning en ny kopp te så ses vi senare

 

 

 

 

Av Linnéa - 23 september 2012 18:17

Hej, eftersom att jag är så lat så tittar jag på the walking dead som är en sjukt bra serie!

 

 


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards