••L I N N È A••

Alla inlägg under september 2012

Av Linnéa - 19 september 2012 21:52

Hej, imorgon ska jag vara med i OS.....

På min skola så har vi nämligen ett mini OS i varje årskurs... så imorgon är det åttornas tur!

De grenar som vi ska delta i är:

400 meter blind (du springer med förbundna ögon och med en ledsagare)

 simning med en arm 200 meter

triathlon

stilla stående höjdhopp (det tävlar jag i)

stilla stående längd hopp (det tävlar jag i)

kulstötning (det tävlar jag i)

dragkamp

°°°°°°°°°°°°°
tävlings grenarna är en kombo från paralympics och OS 1912 : )

 

 

Av Linnéa - 19 september 2012 15:20

Hej, idag kom det äntligen post från Ebay!! : D

och det innehöll ett ''Fancy'' skal som jag kallar det för ^_^

tycker det här skalet är väldigt bra för dagar som man vill vara lite mer ''diskret''

(eller om man bara vill få plats med skalet i fickan.....)

Jag tror jag köppte den för 20/50 kr enligt mig så är det ett riktigt bra pirs! : D

°°°°°°°°°

Fråga: skulle du använda det här skalet?

 

 

 

Av Linnéa - 18 september 2012 23:25

Hej, ni som känner mig vet ju mycket väl att jag tycker att det är riktigt kul att baka.

Och på senaste tiden så har jag börjat lyssna på musik väääldigt ofta och jag måste bara säga att musik och bakning är den BÄSTA mixen! : D

(tror mitt musik beteende har kommit från min käre vän Emma som lyssnar 24-7)

bakade choklad muffins igår kväll med musik i öronen och det var seröst hur härligt som helst!

Fråga: tycker du om att baka?

 

Av Linnéa - 18 september 2012 21:45

Hej, nu ar jag ätit middag och tränat så det är bara lunchen och nu är det bara duschen och sängen som väntar....... : ) 

Jag upptäckte för ett tag sen att jag har vart jättetrött idag D: jag kunde inte prestera så bra på lektionerna idag och jag orkade inte kämpa så hårt på träningen som jag hade velat : /

 

 

Av Linnéa - 17 september 2012 19:54

Hej,  Hej, som ni vet så tog jag ju hål i naveln för typ......tre-fyra månader sen och det visade sig ju på efter hand  att hon som tog den hade tagit fel -.-

(den sitter för högt upp och.... den sitter inte ens i naveln....)

men men.... jag väntade ju typ två månader mer än vad man behöver innan man får byta smycke för att jag ville att det skulle läka ordentligt : ) och igår kväll bytte jag smycke och..... det blev superbra! 

 

Fråga: har du några piercingar?

Fråga: skulle du vilja ha några piercingar?

   

Av Linnéa - 17 september 2012 15:46

Hej, direkt när jag kom hem idag så satt jag på te kokarn, drog på mig mjukis byxorna och tog ut en väl förtjänt choklad pudding .___.
desvärre måste jag röra mig mot skolan om typ fem-tio minuter för jag ska på utväcklingssamtal -.-

  

 

Av Linnéa - 16 september 2012 19:54

Hej, jag sov över hos Ebba i lördags och såklart så börjar vi att fota nästan direkt! XD

vi tog några riktigt bra kort som jag är ganska......exhalterad över.....

Det var jättekul att va med henne vi prtatade väldigt mycket, tjockade godis och massa annat : )

°°°°°°°°°°°°°°

Idag har jag deltagit i en uppvisning som var baserat på OS och min grupp var Storbritannien.

Jag hoppas att det var några som filmade vårat ''Show'' nummer för det var riktigt häftigt! : D

                               

Av Linnéa - 15 september 2012 14:49

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards