••L I N N È A••

Alla inlägg under september 2012

Av Linnéa - 3 september 2012 17:55

Hej, nu kommer några bilder på kläder som jag kommer använda typ varje dag^^

      

 


Av Linnéa - 2 september 2012 23:12

Hej, jag upptäckte en ganska kul grej för ett tag sen..................att saker som jag först har ogillat skarpt har jag börjat att gilla O.o

tillexempel..

converse & skrillex


weit

 

 


  


Av Linnéa - 2 september 2012 23:04

Hej, efter som att det nu är september så räknar jag det som höst. Imorgon kommer jag att lägga upp en bild på olika kläder som jag kommer att använda inprincip varje dag i höst månaderna och jag tänkte ta tillfället i akt att lägga upp en bild på en tröja som jag beställt 

 

jag kommer förmodligen att bo i den hela september och hela oktober^^

well well see you later aligator 

   

  

 

Av Linnéa - 2 september 2012 16:07

Hej, alla kan ju det där tricket med att klippa av ett par byxor så att det blir shorts.........men jag utökade det tricket lite ;) så jag målade den amerikanska flaggan på shortsen med textil färg : )

Fråga: Skulle du använda shortsen??

 

Av Linnéa - 2 september 2012 08:48

Hej anledningen till att jag inte bloggade igår är för att vårar nätverk inte vill vara min vän sååååå med andra ord då har vi inget internet -.-

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards