••L I N N È A••

Alla inlägg under september 2012

Av Linnéa - 6 september 2012 07:19

Hej, jag ville bara säga att jag har skaffat slendergame!!!!: D

för er som inte vet vad det är så är det ett skräck spel som har blivit ett av världens läskigaste spel!

det är helt gratis att ladda ner det på din dator om du är lika dum i huvudet som jag är  

här är en länk på en som spelar det : )

slender

 

Fråga: har du spelat slender förut?

Fråga: tycker du om spel?

 

 

Av Linnéa - 5 september 2012 20:26

Hej, imorgon har vi skolfoto och jag är INTE taggad för det :(

delvis för att en fotograf tog kort på mig och min kompis idag när vi såg ut som et......hmm jaaa vi var flummiga : /

och för att jag inte vet vad jag ska ha på mig! D:

aja hittar nog något i garderoben : )

 

Fråga:tycker du om att ta skolfoto?

 

Av Linnéa - 5 september 2012 15:51

Hej, om typ tjugo minuter en kvart ska jag dra tillhallen och träna mina små småttisar som börjar terminen idag : D

ska bli jättekul och jag har saknat de små liven jättemycket 

(hmmmm ska bli intressant att se om jag kommer ihåg alla namn)

well well en halvtimme efter att jag haft dem ska jag kö fristående med min grupp! 

ska bli jättekul

så vi hörs och ses sen : )

 

Av Linnéa - 5 september 2012 15:44

Fråga: vad tyckte du om videon?

 

Av Linnéa - 4 september 2012 22:36

Hej, tänkte bara säga godnatt till alla läsare : )

träningen idag var toppen och jag känner mig även väldigt duktig eftersom att jag har börjat att göra 60 fällknivar(som situps fast mkt jobbigare) och 60 rygglyft varje kväll! : D

°°°°°°°°°°°°°°°

jag hoppas verkligen att något av grejerna som jag beställt från Ebay kommer den här veckan

(VILL HA DEM NU!! -.-)

ska även försöka hinna fixa ett videoinlägg imorgon : )

see you later aligator

(WOOOOOOW det här var jag för ett år sen :O)

  

 


Av Linnéa - 4 september 2012 07:12

Hej,  nu har jag precis duschat och klätt på mig så jag ska nog om typ två minuter dra mig till Emmas hus så åker vi till skolan om typ en halvtimme : )

hoppas ni får en bra skoldag så hörs vi senare

 

Av Linnéa - 3 september 2012 18:39

Hej, tidigare idag så var jag med Tove i några timmar : D vi gick ner till hemköp och investerade några donuts och kollade sedan på film

   


klicka på bilden för att komma till Toves blogg 
 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards