••L I N N È A••

Alla inlägg under september 2011

Av Linnéa - 7 september 2011 08:12

Hej, jag är jätteledsen för att jag inte bloggade något igår!

idag kommer det nog inte heller bli så många blogg inlägg : (

Men idag kommer första sidan från serien ''från den andra sidan Yumi


Av Linnéa - 5 september 2011 23:41

Hej, nu är framsidan klar! namnet på serien är också klar!^^

den fick heta ''Från den andra sidan Yumi'' och så här ser framsidan ut  info om serien kommer imorgon!^^
   


Av Linnéa - 5 september 2011 23:33

Godnatt mina små läasre<33 (kolla in videon!)
   

Av Linnéa - 5 september 2011 18:04

Hej, mandoh beställde en bild av mig igår så här är den! : D

Hoppas den vart bra? : D

Och nej det ska inte föreställa Maiwharo för hon är grå och har turkosa fläckar, och hon har bara fläckar på örona,svansen och ena tassen; )

   

Av Linnéa - 5 september 2011 17:12

Hej, jag tittar ganska mkt på Nigahiga och då har han gjort en video som heter ''Dear Ryan - Epic meal time'' och då har jag lämnat en komentar som ser ut så här

så skulle ni kunna vara att gilla komentaren??

    

Av Linnéa - 5 september 2011 17:09

Hej, här kommer en liten snabb video om facebook förfrågningar 
  JageMig bilddagboken.se
   


Av Linnéa - 5 september 2011 17:08


 
   

Av Linnéa - 5 september 2011 07:42

Hej, här kommer dagens kläder!^^       

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards