••L I N N È A••

Alla inlägg under september 2011

Av Linnéa - 3 september 2011 13:50

Hej, träningen idag har varit rätt lugn (ganska skönt) fick lite huvudvärk i början men den gick över ganska fort : )

jag mår mkt bättre idag än vad jag gjorde igår: )

 

Av Linnéa - 2 september 2011 22:21

Hej, jag kommer inte att blogga något mer i dag för det har hänt en grej som jag inte vill prata om just nu. Så ja kanske kommer att vara lite nere (på humöret) ett tag........... Jag uppdaterar bloggen imorgon men just nu får jag ta och smälta det som hänt....

 

Av Linnéa - 2 september 2011 15:43

Hej, jag är suuuper glad!^^ för jag bad Zillah och Totte att kola in mig och Acus när vi sjöng och dem har svarat : D

   syns inte så bra^^

 

Av Linnéa - 2 september 2011 13:45

Hej, nu är det bara en lektion kvar^^

Skoldagen har vart rätt okej fast dagens favorit ämne är Svenska! för då har jag haft tid att skriva lite på uppföljaren av min bok ; )

aja hoppas ni har haft en bra dag!^^

hörst efter skolan 

    

Av Linnéa - 2 september 2011 09:49

Hej, just nu sitter jag och väntar på att Matten ska börja...... Nu tänkte jag ge en inlevelse om hur det ser ut i korridoren, alla sitter och pratar och spelar sammtidigt förutom Emma som läser (glömde min bok : '(   )

och Noal som lyssnar på musik i mobilen ^^


aja ska försöka att överleva mattelektionen ; 3

jag tror jag ska beställa någon av de här två skalen^^  149:-

99:-

snälla hjälp mig! vilken ska jag ta  

  

Av Linnéa - 1 september 2011 08:33

Hej, idag är det den första dagen på HÖSTEN!!!! och det firar jag med ett video inlägg och med en höst nageldesign^^ och även några fina höst bilder från djäkneberget
                 

Av Linnéa - 1 september 2011 07:47

Hej, eftersom att jag är med i en ''överenskomelse'' så måste jag platta håret idag annars så kommer jag nämligen att få en hink med iskallt vatten över huvudet med is bitar i BRB!!!! så det är dags att platta håret så jag hinner till skolan! (börjar 8:55)

   

Av Linnéa - 1 september 2011 07:43

Hej, jag kom på att jag inte har gjort en frukost bild på länge : D så här kommer en<3        

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards