••L I N N È A••

Alla inlägg under september 2011

Av Linnéa - 4 september 2011 23:32

Hej, har kommer ett litet video inlägg!^^ Linnéas ordspråk : gammalt och fult joks blir alltid nytt och snyggt joks (i alla fall i mitt rum) 

 

Av Linnéa - 4 september 2011 20:06

Hej, just nu sitter jag och snackar med Ebba på skype och då såg hon en bild som jag höll på att göra och DEN ville hon ha....... så     varsågod


 

    och då fick jag lust att utöka den!^^

Jag är typ inne i en ''fireflies'' period 0.o

     

Av Linnéa - 4 september 2011 17:56

Hej, nu ska jag jämföra hur jag ritade för ett halvår sen och hur jag ritar nu!

Ett halvår sedan  och här är en animering! Nu för tiden

 Och nu en animering! Har jag förbättras?? : D

   



Av Linnéa - 4 september 2011 14:14

Hej, här är bilden som Ebba beställde : 3   vart faktiskt nöjd: 3
Bebba skulle du vilja länka min youtube kanal??? : 3

(finns tyvärr ingen speedpaint till bilden)

   


Av Linnéa - 4 september 2011 11:05

Hej, Hehe nu tänkte jag visa er några av mina favorit youtube klipp

Jag orkade inte ta fram alla filmer!^^ (lite lat)

 

Av Linnéa - 3 september 2011 22:07

Hej, nu har jag gjort en liten lista med saker som jag älskar/vill ha

   hehehe 

   

Av Linnéa - 3 september 2011 21:55

Hej, nu är speedpainten klar och ligger ute på youtube!^^

kolla gärna in videon och berätta vad ni tycker! <3   jag ritade nyss en bild till mamma som hon kanske ska ha till skolan (min mamma är lärare)  tycks?? faktiskt första gången jag ritar en tupp!: O
   



Av Linnéa - 3 september 2011 18:42

Hej, nu har jag gjort en halv dann bild och en skojsig bild : 3    Det kommer en speedpaint på den här senare^^
   och den riktigt skojsiga bilden : 3
   


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards