••L I N N È A••

Alla inlägg under september 2011

Av Linnéa - 18 september 2011 21:38

Hej, nu kanske ni har fått för er att jag är lite nere, fast det är jag inte^^

JAg blir bara ganska irriterad på folk som inte kan acceptera andra för de dem är, Och angående speedpainten så är jag regn dyrkare och ÄLSKAR regn^^ 

  

Så ni får inte tro att jag är ledsen eller så^^

och jag måste säga tack till er en gång till!

för nu har min statistik gått över 100!!!!!!!!!!! : D

tar skärm dump imorgon så får ni se ; p

   

Av Linnéa - 18 september 2011 17:37

Hej, en grej som jag stör mig på och som fastnat för är......................... vad har alla emot homosexuella? man får väll älska vem man vill eller?


För det är en grej som jag stör mig på är när folk blir arga och skriker ''J*VLA BÖG'' är det något fel med att vara bög?

När folk skriker sånt frågar jag alltid ''vad är det för fel på att vara bög? dem får väll älska vem dem vill''

och då säger dem alltid ''dem gillar killar''  

och då säger jag ''Det gör jag också''.

Då brukar de flesta bli tysta.

Jag har fyra ord för de som tycker att det är fel att vara homosexuell.

''ÄLSKA DEN DU VILL!''


ville bara få ut min frustration^^

   

Av Linnéa - 18 september 2011 13:27

Hej, ville bara tacka er alla som kollar min blogg för nu har jag redan 74 besökare!^^ och så mkt brukar jag ha väldigt sällan och då är det på en hel dag! <33

tack så jätte mkt!

   

Av Linnéa - 18 september 2011 01:01

Hej, kan ni gissa vad??! jag ligger 7:a i topplistan!!! : D <33333  WWWIIIIIIIIIIIIIIIIHUUUUUUUU!!!!<3333333
   


Av Linnéa - 18 september 2011 00:56

Hej, nu ska jag visa er en av mina favorit grejer som man kan göra på studsmattan!^^

Vet kvaliteten är inte bra när man filmar med mobilen (men den tar jättebra kort!)

   
 

Av Linnéa - 16 september 2011 21:59

Hej, nu har äntligen speedpainten laddadats upp på youtube^^ och här är bilden^^  hoppas ni tyckte om den^^
   

Av Linnéa - 16 september 2011 20:01

Hej, just nu sitter jag och väntar på att speedpainten ska bli klar och under tiden tittar jag på sol, fest och oroliga föräldrar och jag har tre ord

VILLKA JÄVLA IDIOTER. Jag förstår inte att man kan bli så fulla som dem blev! USCH!!!! Tänker aldrig drick.

ville bara säga det^^

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards