••L I N N È A••

Alla inlägg under december 2012

Av Linnéa - 15 december 2012 22:02

Hej, just nu sitter jag i soffan i min nya favorit mys-tröja som jag beställt från ebay (men som jag inte visat ännu).

Det är en tiger som bär ett par 3D glasögon.

Ska nog snart plocka fram mitt rit block och mina kära promarkers och sedan leka lite kreativ!

(december 2011)


(December 2012)

 

 

Av Linnéa - 15 december 2012 18:51

Hej, för er som inte följer Moa men även känd som den underbara människan som håller i bloggen Epicfaiil så har hon en tävling varje dag fram till julafton!

Och idag är jag med i en av hennes tävlingar där man kan vinna ett inlägg på hennes blogg, om ni vill veta mer om tävlingen så tycker jag att ni ska checka in hennes blogg : ) här är länken till tävlingen

 

Av Linnéa - 15 december 2012 16:52

Detta var det Siri och jag gjorde igår! 

kolla gärna i HD

Fråga:har du gjort någon Challange?

 

Av Linnéa - 15 december 2012 16:12

Hej, som ni vet så var jag hos Siri igår och då spelade vi in en film som håller på att laddas upp på youtube right now!

men innan vi gick till Siri så hade min mamma ställt våran julgran i vårat kök.....

och medans jag var borta så har min underbara mamma pyntat våran lilla julgran

så nu får ni se fram emot den snart kommande videon

 

Av Linnéa - 14 december 2012 19:04

Hej, just nu är jag hemma hos Siri och utklassar henne i Quizkampen.

Hon och jag hare även gjort en liten video som vi snart ska redigera, och jag kan näsan lova att ni kommer skratta så att ni halvt hamnar i koma....... okej så kul är den inte men ni fattar principen!

nu ska vi nog tjocka oss i chps och börja redigera.

 

Av Linnéa - 14 december 2012 07:30

Hej, igår efter skolan gick jag direkt ner på stan för att handla de sista julklapparna. 

Nu kan jag stolt säga att jag äntligen är klar med dem!'

senare drog mamma och jag ut på erikslund för att köpa en present till mormor som fyllde år i förrigår, och då fick jag även hem två riktigt snygga lådor för 10:- styck

(sen fick vi även hem en mini julgran som Dexter blev kär i......)

 

Av Linnéa - 13 december 2012 16:56

Hej, just nu har jag tagit ett brake från att slå in en hel massa paket!

älskar verkligen att förbereda julklappar! dock är jag helt pank nu eftersom att jag lagt alla mina pengar den här månaden på just paket till mina nära och kära. (får väl hoppas att de blir nöjda med paketen)

sen har ju jag varit så rolig att jag slagit in mina paket i koreanskt tidningspapper!

   

Av Linnéa - 12 december 2012 21:18

Hej, idag har det varit en riktigt härlig dag!

jag har inga läxor, inga prov och jag har haft två underbara avslutningar med min mini grupp och med min underbara trupp som jag tränar i!

Och för er som missade det så var det:

år:2012

månad:12

dag:12

klockan12:12

och det kommer bli så likt på 89 år

   


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards