••L I N N È A••

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linnéa - 21 augusti 2012 21:20

Hej, kom precis ut från en jätteskön dusch och har just satt på mig ett par supersköna kläder : 3

Träningen gick riktigt bra och cykeln funkar super! :D 

nu ska jag snart mumsa kvälls mat och mysa i soffan : 3

''Lazy moos activate!......*Boop*''

 

 

Av Linnéa - 21 augusti 2012 07:46

Hej, ifag börjar vi nio så om typ en timme så ska jag börja röra mig mot skolan^^

Har inget särskillt som jag ska göra nu föörutom att borsta tänderna och att tvätta ansiktet så vi hörs väl sen!  : )

 



Av Linnéa - 20 augusti 2012 20:24

Hej, jag som typ alla andra ungar i Sverige började ju i en ny årskull idag, och det gick riktigt bra! Känns riktigt härligt att börja skolan igen och få in sin gamla rutin : )

Idag anlände även min cykel!! : D och den är så fin!! Är nästan avundsjuk på mig själv: D
Hoppas ni haft en underbar dag!

Av Linnéa - 19 augusti 2012 19:41

Hej, under en period har jag varit ganska trött på min dirtbike som jag haft i ungefär två och ett halvt år... pga att den inte har en paket hållare, att växlarna inte funkar och för att bromsarna ibland tjuter -.-

så idag kollade jag in blocket efter någon cykel som skulle kunna passa mig.....

And guess what! I FOUND ONE : D

så snart ska pappa åka dit och hämta den! :'D

cykeln är från 1960 talet och jag måste säga att jag älskar modellen på cyklar från 60-70 talet! 

så här ser den ut

  

Fråga: tyckte du om cykeln?

Fråga: skulle du vilja ha en sån här cykel?

Fråga: har du en sån här cykel?

 

 


Av Linnéa - 19 augusti 2012 14:40

 

skjorta: Cubus

Shorts: urban outfits

thigts: I dont know O.o

 

Av Linnéa - 19 augusti 2012 10:37

Hej, idag är det den sista dagen av sommar lovet......... och konstigt nog längtar jag till imorn O.o

Det ska bli kul att träffa alla från klassen och det ska bli skönt att komma in i rutiner igen : )

som sista dagen på sommarlovet så ska jag: duscha en riktigt varm och skön dusch, fixa hjulet på min cykel och dra till farmor och fika : )

 

Fråga: bara jag som vill börja skolan??

 

 

 

Av Linnéa - 18 augusti 2012 21:29

Hej, jsg måste verkligen be om ursäkt till dem som beställde signaturer av mig för en evighet sen! :(

har riktigt dåligt samvete över att ni fick vänta så sjukt länge, men nu har ni i alla fall fått era signaturer så det känns lite bättre : )

 

Av Linnéa - 17 augusti 2012 10:26

Hej, igår var jag och min kuin på stan och hade det lite allmänt kul : )

det vart inte så många inköp för min del, det jag köpte var håtspray, en promarker och en smoothie!

Sen när jag kom hem fixade jag en present till min kompis som fyller år idag! : D

(bild från februari)

     

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards